Extra nyhetssending kl 15

~miluna~

Forumet er livet
spent.. nå blir det vel krig [:o] hva er det disse vandalene har funnet på nå!!!!? 

Herregud så det nå, heeeelt patetisk asså!! Stakkars nordmenn som bor der da... [&:]

det er jo helt sykt..at noen gjør det bare fordi man har vist en tegning av en hellig fyr...

Gikk glipp av det. Hva har skjedd nå da?

de bare tenner på en ambasade til og tenner på litt flere flagg. Jeg er nå offisielt i krig mot muslimer, man tenner ikke på mitt lands flagg pga at en ubetydelig mann skulle trykke tegninger for ett blad jeg aldri har hørt om før og sikkert ikke så mange andre i dette landet før dette skjedde[&:] fy faen begynner å lure på om det er så lurt å få barn i enn sånn verden

syke jævler. de kan bare prøve seg - jeg står klar med bazooka`n! [:@] det eneste de gjør her i verden er å lage kvalm! faen nå har jeg fått nok!!!! [:'(] jeg skal tegne så mange stygge tegninger jeg bare kan av den fordømte profeten deres, og la dem dø sakte men sikkert mens de ser på tegningene!!!!!! (måtte bare få ut litt frustrasjon)

[:@]er SÅ enig med deg....!!!![:@]

Ja de er virkelig noen syke jævler!! Snakk om å overreagere da. Og å tenne på ett lands ambassade er jo å erklære krig, så egentlig er vi vel i krig med dem nå da. Men det kommer sikkert an på hva myndighetene velger å gjøre, om de gjør noe i det hele tatt da. Synes ikke vi bør feige ut mot muslimene nå da, da har vi tapt, vi må vise dem at de ikke kan styre våre meninger.

enig med du, begynner å bli drittlei hele gjengen, men norge fortsetter vel å sende penger og slette gjeld til muslimske land, skjønner ingenting lenger jeg, og hva med krekar lissom? lenge skal han få bli her, nå bør man vel kanskje passe på han

syke jævler. de kan bare prøve seg - jeg står klar med bazooka`n! [:@] det eneste de gjør her i verden er å lage kvalm! faen nå har jeg fått nok!!!! [:'(] jeg skal tegne så mange stygge tegninger jeg bare kan av den fordømte profeten deres, og la dem dø sakte men sikkert mens de ser på tegningene!!!!!! (måtte bare få ut litt frustrasjon)

nå synes jeg du er veldig frekk miluna sånn sier mann ikke om en profet[:@][:@]

ORIGINAL: Lisee

Religion, sier jeg bare!
Det er rota til mye f**n-skap!

SÅ enig derfor er jeg ateist..!!!

blir vel snart en terror aksjon i Danmark eller har i Norge, og da helt sikkert i oslo, er det blitt sånn at jeg må begynne å passe på hvem som sitter på bussen/t-banen, unngå steder der det er mye folk fordi noen psykisk ustabile mennesker gå løs

jeg sier hva jeg vil, i mine øyne er han ingen profet. 

ORIGINAL: squat

blir vel snart en terror aksjon i Danmark eller har i Norge,

Det begynner jeg også å bli bekymra for nå!

faen at man skal føle seg utrygg i et land som Norge!! 

akkurat nå kunne jeg tenkt meg å flytte langt vekk fra byen, er ikke så redd for meg selv me tenker på at jeg til sommeren får to små som jeg vil skal kunne føle seg rygge i sitt eget land, og i sin egen by... tror blodtrykket mitt når nye høyder snart[:@]

syns det er skikkelig ekelt jeg...går nesten med klump i magen fordi jeg er redd det skal bli krig...hadde det ikke vært for religion så hadde det sikkert ikke vært krig heller..og blir det terroraksjon så blir det sikkert i oslo,så alle dere som bor i oslo,dere kan få komme og bo hos meg til alt er trygt;)

I shall not fear! noen må jo stå klar til kamp når disse gærningene begynner med opptøyer i oslo, og da skal jeg være førstedame ut til å plaffe dem ned en etter en! BANG BANG BANG [8D]

Back
Topp