ORIGINAL: tweety78
Men øy, fortell mer a folkens! Har hørt så mange si at det limegreine ødelegger håret så mye jeg, har jo så tybt hår fra før av og vil jo ikke bli skinnhead heller dah![:D] Jeg har fått tilbud på å få satt på håret jeg har nå (veve det på[;)]) for 950 kr, og DET er jo ikke dyrt i det hele tatt da![:D] Vil i grunn bare være fin i sommer, hi hi[:D]
Jeg ville valgt sveising, men det kommerjo an på om du har penger til det da! Det koster jo gjerne 10-20.000. Men det holder, og det er bra hår som ikke fliser seg opp. Det sliter ikke så mye på håret fordi keratinen ligger rundt håret før det smeltes. Men det kommer jo an på hvordan du behandler håret også da. Gidder du ikke vaske og gre det som du skal så sliter det mer på håret ditt fordi det blir floker.
Men skal du ha det for en liten periode hadde jeg valgt lim. Det kan holde i 4-6 uker ca, men det avhenger jo også hvordan du behandler håret.
Du fjerner det med limfjerner, så det sliter ikke noe særlig. Det blir fyldig og ser naturlig ut, så lenge det er gjort på riktig måte.
Når du vever på hår så har du jo ikke noe naturlig hår imellom remsene og derfor blir det veldig tynt. Og er det tykke fletter så står vevinga ut av hodet.
Når du sveiser på hår og betaler 15.000 er det nok ekte, remy hår. Kjøper du hår til 700 kr er det non-remy, dvs at hårene ligger tilfeldig (bunn og tupp samlet). Non remy holder i ca 4-6 uker. Men som jeg skrev tidligere, du får hva du betaler for :)
(og selv om det står at det er remy hår på pakken er det tull, det er et silikonlag utenpå håret som gjør det blankt og godt og ta på, men silikonlaget forsvinner etter et par vask)