Eviglangt økedøgn...

Flossy

Andre møte med forumet
Føler jeg ikke gjør annet enn å sitte ute med puppen! Ella vil ha mat hele tiden, ofte hver time...Til og begynne med trodde jeg hun hadde et økedøgn, men "døgnet" vil aldri ta slutt...Hun har som regel en periode på dagen hvor hun sover ca 3 timer, men utenom det sover hun bare sånn småperioder og vil ha mat hele tiden! (hun skriker og leter etter mat) På kvelden er hun enda mer glupsk,og da vil hun ligge og suge hele tiden! Begynte å tenke på om jeg hadde lite melk, men da jeg var på helsestasjonen hadde hun lagt på seg over 250 g på en uke (tror gjennomsnittet er fra 150-250 g pr uke), så jeg tror ikke det kan være et problem... Noen som har noen gode tips evt. har det på samme måte?

heisann.. jeg hadde akkurat samme problem som deg..og da sa helsesøsteren klart i fra om at gutten min ikke måtte få bruke meg som smokk..at han hadde stort sugebehov..derfor fikk han narre smokk..det fungerer kjempe fint..hvis man gir de melk hele tiden så blir det bare småspising..de spiser seg ikke skikkelig mett..og blir fort sulten igjen..!

Takk for svar[:)] Har faktisk prøvd med alle slags mulige smokker, men hun vil ikke ha noen av dem[:(] Virker som hun ikke forstår at hun skal suge på dem...Får prøve å bare høre på gråtinga og se om det hjelper...Sukk-er ikke så kjekt det heller....

kjenner meg igjen der ja,derfor pumper jeg meg sånn at før mi skal legge oss gir mi han flaske,og på natta får han flask,han spiser opptil 80ml,og med puppen sovner hen hele tia,og blir jo derfor aldri mett.det er slitsomt ja.og narresmokken spytter han bare.men det med å gå tur hjelper veldig mye her iallefall,så syns det var et godt forslag[:D]

Kjenner meg igjen ja.. Phuu d kan være strevsomt med slike dager. Jenta mi er så gla i melk at hun overspiser og spyr opp alt noen ganger. Da blir hu sulten igjen etter kort tid og vil ha mer, men da er jeg nærmest tom [:o] Jeg pleier å gå på trilleturer, d er ganske effektiv da sover hun lengre. Om kvelden er hu spesielt ivrig etter pupp. Tror d er viktig at de drikker seg skikkelig mett slik at det ikke blir så mye små drikking.

Back
Topp