Evige ventepinen...

Tine_mor

Elsker forumet
Har testet to ganger og begge var negativ.
Testet for to dager siden med vanlig CB.
Nå er jeg på IKM dagen, og vurderer og teste.
Med min første fikk jeg ikke posetiv test før jeg var 5 uker.

Noen andre som har fått negativ først? Og gjerne måtte vente?
Har murringer, tisser mye, trett.. Begynner å lure på om kroppen lurer meg ;)

Hadde flere negative tester først. Til og med samme dag som jeg testa positiv.
har erfart at det kun er de CB testene hvor det står gravid eller ikke gravid som fungerer skikkelig....på meg hvertfall.

JEg testet min første positive i dag:)
men på fredag var den negativ:) Håpet er ikke ute før tr kommer:)

jeg hadde uklar test hos legen på torsdag, men positiv i dag + en haug med veldig svake positive.. Er over 5 uker på vei, så det burde vist på en test! Så alt går ann! Ta tiden til hjelp så får du svar om noen dager tenker jeg  lykke til!! 

Helenpia skrev:
har erfart at det kun er de CB testene hvor det står gravid eller ikke gravid som fungerer skikkelig....på meg hvertfall.

Du sier noe der! Jeg tok flere vanlige CB tester med lillegull og det slo ikke ut før jeg tok de digitale! Har vært å kjøpt meg en slik digital med ukeindikator.
Får prøve å se om jeg klarer å være tolmodig å vente til imorgen eller i overimorgen.
Da er jeg jo over IKM og det burde jo slå ut da. :)

Tine_mor skrev:

Helenpia skrev:

Du sier noe der! Jeg tok flere vanlige CB tester med lillegull og det slo ikke ut før jeg tok de digitale! Har vært å kjøpt meg en slik digital med ukeindikator.
Får prøve å se om jeg klarer å være tolmodig å vente til imorgen eller i overimorgen.
Da er jeg jo over IKM og det burde jo slå ut da. :)

Håper du klarer å vente litt da:)
Håper testen lyser GRAVID mot deg:D<3

Back
Topp