Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Litt dårlig bilde men dette fikk vi se i går (14+3). Jeg vil gjerne høre deres tidligere erfaringer! Hva kan dette ligne mest på? Vi fikk forespeilet jente, og etter flere vinkler ble han mer "sikker", og snakket noe om en strek men samtidig kan det jo plutselig være gutt
Hvis gynekologen/jordmora som har utført tusenvis av ultralyder mener at dette er ei jente, så hadde jeg hørt på han! For meg ser det ut som bare diverse gråtoner som kan være hva som helst.. Du skal vel på ordinær ul om ikke så lenge? Da er forhåpentligvis vinkelen bedre så det er lettere å se.
Kan ikke si annet enn at på guttemannen min (forrige svangerskap) var det veeeldig tydelig at det var noe mellom bena. Jeg ville ikke vite kjønn, så ba aldri om bekreftelse - men han kom jo ut med utovertiss. Kommer til å lukke øynene når de måler lårbenet ved OUL denne gang [emoji14] .... ser for øvrig ingen utstikker her - det svarer for hva jeg ville tippet, men er ingen ultralyd ekspert [emoji4][emoji4]
Hender jo at folk får jo forespeilt feil kjønn, så er muligens ikke "så enkelt"