Evig vondt i hjerte:(

loveorhate

Glad i forumet
Enda et sytebrev på babyverden!

Jeg fant min store kjærlighet i fjor, men det blee ikke noe mer mellom oss før nå i julen som var.
Alt klikket mellom oss, vi passet så bra sammen<3
Vi pendlet til og fra hverandre de først ukene, så begynte vi å snakke om å kanskje flytte sammen. Noe begge ville, så vi gjorde det[:D] Alt gikk som vi begge hadde forventet, vi hadde kose stunder sammen, han hjalp meg med oppvasken, vasket huset, satt på klesvasker, lagde middag ikke minst, Emma hjalp han meg usedvanlig mye med, og jeg kjente det var ganske godt å få litt avlastning... DET VAR BARE HELT HERLIG..

Så fant jeg meldinger på telefonen hans som jeg ikke likte, og jeg kontronterte han med det, noe han nektet for. Han ville ikke ha noen andre en meg, han elsket kun meg og ikke noen andre..

Så skulle vi på byen forrige lørdag som gikk helt strålende, vi danset og haddee det kjempe gøy[:)]
Men plutselig klikket han max på dansegulvet da det var en venn av mitt søskenbarn som kom borti han. Han kaster meg bakover og har tenkt å denge han som var borti han..
Så ble han sint fordi jeg ikke ville være med hjem siden han ikke kom inn igjen på utestedet vi var på..

Han kaldte meg sååå stygge ting som fitte, hore, og jeg kunne leve det patetiske livet mitt videre med eksen min ( faren til datteren min). Så truet han med å dra hjem til oslo, så jeg sa bare at ok, bare dra det... han begynte å pakke sakene sine midt på natten, mens han brukte kjeft på meg.. Håpet på han ikke vekte mamma:P
Så hørte jeg han gikk ned traappa og ut døra, så jeg gikk og låste døren og verandaen så han ikke kom inn igjen.. Satte også bagen på trappa... For den hadde han satt igjen, sikkert fordi han egentlig ikke skulle gå.. Jeg gikk å la meg og snakket med venninnen min som hadde sett og hørt alt.. 10 min etterpå så ble det kasta snøballer på ruta, så han hadde tydeligvis ikke dratt... Jeg åpnet, og gutten stod å strigrein fordi han var så ufattelig lei seg for det han hadde gjort og sagt..  Jeg brydde meg igrunn ikke så mye, gikk bare å la meg... Tror han lå å grein i 2 timer elr no sånt jeg.. Sovnet hvertfall mens jeg hørte han...

Jeg viste at han slet litt med sinne, men som jeg sa til han: Jeg kan ikke leve i uvistheten om at du kanskje klikker slik igjen. Jeg må tenke på datteren min. Jeg vil ikke ha det sånn, uansett hvor mye jeg elsker deg[:(] Han ville tilogmed søke hjelp mot det, han sa han begynte til uken.. men hjelper ikke  meg..

Jeg måtte bare få skrevet dette ned, kjennes litt godt ut.. Jeg må prøve å glemme ham, men det er ikke så enkelt!!!

å huff ..det der er nok ikke greit å "kvitte " seg med ....

Skjønner deg veldig godt.
Håper du finner utav det!

Trøsteklem og suss på kinnet!!

ORIGINAL: #Grusomme Gabriel#

å huff ..det der er nok ikke greit å "kvitte " seg med ....

Skjønner deg veldig godt.
Håper du finner utav det!

Trøsteklem og suss på kinnet!!

Jeg har liksom ikke noe valg, jeg kan ikke utsette datteren min for det! Jeg elsker henne over alt<3
Selv om jeg elsker han så kan jeg bare ikke.. Han har tydeligvis slått eksdama si, som jeg fikk vite for en uke siden!
Men han er flink til å få meg til å få dårlig samvittighet..

Så fornuftig gjort av deg! Slike tendenser bør man ikke overse, og du har handlet helt riktig. Selv om hjertet verker nå så har du fjernet en potensiell fare for deg og datteren din. Ikke alle ville kunne gjort det samme som deg, du bør være stolt.[:)]

Og før eller siden så dukker den perfekte opp... [;)]

ORIGINAL: Smulen

Så fornuftig gjort av deg! Slike tendenser bør man ikke overse, og du har handlet helt riktig. Selv om hjertet verker nå så har du fjernet en potensiell fare for deg og datteren din. Ikke alle ville kunne gjort det samme som deg, du bør være stolt.[:)]

Var det gamle naboen min sa også, jeg må IKKE lytte til følelsene mine, men jeg må bruke huet.. Hun har opplevd det så henne var det godt å snakke med, hun fikk meg til å se litt lengre frem.
Jeg er stolt av at jeg klarer det, men det kommer nok til å gjøre vondt en liten stund framover, men jeg prøver å finne på noe så jeg ikke blir sittende hjemme og tenke..

ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88

Var det gamle naboen min sa også, jeg må IKKE lytte til følelsene mine, men jeg må bruke huet.. Hun har opplevd det så henne var det godt å snakke med, hun fikk meg til å se litt lengre frem.
Jeg er stolt av at jeg klarer det, men det kommer nok til å gjøre vondt en liten stund framover, men jeg prøver å finne på noe så jeg ikke blir sittende hjemme og tenke..

Ja ikke sett deg ned og heng med hodet. Jeg syntes du virker veldig fornuftig, du bør faktisk klappe deg selv litt på skuldra[:)]

Jeg synes du skal være sååå stolt av deg selv! Sånt skal man ta på alvor, det er jo helt klare tegn på at han har store problemer...
Det er helt riktig av deg å være sterk, ikke la han manipulere deg, og ikke la følelsene ta overhånd!
Tenk på alle de som lever i et helvete, og som kunne unngått det hvis de hadde gjort som deg og gått første gangen.
Sender deg en stor klem, big up! Følelsene går over, galskap gjør ikke det...

Du har absolutt gjort det rette for deg og lille jenta di[:)] Det er nok veldig tøft, for følelser blir ikke borte over natta, men etter en stund vil det bli lettere og du treffer en mye bedre en dag [:D]

Lykke til videre[;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Du har absolutt gjort det rette for deg og lille jenta di[:)] Det er nok veldig tøft, for følelser blir ikke borte over natta, men etter en stund vil det bli lettere og du treffer en mye bedre en dag [:D]

Lykke til videre[;)]

Jeg har nok gjort det selv om det ikke føles sånn noen ganger..
Men kjenner at så lenge han ikke kontakter meg så går det veldig bra:D
Så får jeg mye støtte av venninnene mine så jeg skal komme meg igjennom dette:)

Lykke til videre[;)]

signerer

Noen tåler rett og slett ikke visse typer alkohol. Har en kamerat som blir slik om han drikker sprit... derfor drikker han nå bare øl.

Er så enig med dette.
Har vært gjennom det samme (uten barn) og vet det er kjempe tøft og tungt.
Jeg holt på å gå tilbake 2-3 ganger... Huff...
Men etter litt tid traff jeg den VIRKLIGE drømmemannen.

Lykke til.
Stor trøsteklem.

Lykke til videre[;)]

signerer denne... [:)] Dette var det mest fornuftige med tanke på jenta di, og hun er jo den viktigste! Syns du har vært kjempe flink! [;)] Fortsett å være tøff!

ORIGINAL: Baby i August!

Jeg synes du skal være sååå stolt av deg selv! Sånt skal man ta på alvor, det er jo helt klare tegn på at han har store problemer...
Det er helt riktig av deg å være sterk, ikke la han manipulere deg, og ikke la følelsene ta overhånd!
Tenk på alle de som lever i et helvete, og som kunne unngått det hvis de hadde gjort som deg og gått første gangen.
Sender deg en stor klem, big up! Følelsene går over, galskap gjør ikke det...

signerer denne.. du har uten tvil gjort det rette, selv om det kan være veldig vanskelig og tungt.

så sterk du er[:)]Synes du har handla riktig. Exen min hadde slikt sinne, men han brukte stoff. Kokain blir man jævli sinna på for ingenting...

Du har vært utrolig flink! Det var en moden avgjørelse syns jeg!

Kunne ikke vært mer enig![:)]

ORIGINAL: citadel

Selv om det gjør veldig vondt nå, synes jeg du har vært veldig flink og skal være utrolig stolt av deg selv[:)]

Så utrolig tøff du var som klarte å avvise han sånn!
Flere damer skulle gjort det når deres menn ble sinte eller voldelige!

Du skal selvfølgelig ta vare på deg selv og datteren din, går han
til terapi eller noe for dette sinne sitt og han blir bedre så kan dere
evnt ta opp kontakten igjen, men av erfaring vet jeg at en sint mann
nesten bestandig fortsetter å være sint...

Lykke til [:)]

Back
Topp