Evig trøtt!!!

EmbrikTheodors mamma skrev:
Jeg ville nok tatt noen blodprøver ja. der jeg jobber kommer det stadig innom og vil ta bl.pr. det er ikke noen som blir avvist på det

Det legekontoret jeg har er ikke helt i vadder.. Har jo gjentatte ganger klagd på det her inne, hehe! Nå tror jeg at jeg har funnet en ny lege som jeg skal søke om å få som fastlege, sp jeg krysser fingrene!
Hun som overtok når min fastlege gikk av med pensjon, hun er faderen ikke mye lege!! Tror hun har fått legelisensen på Ebay fra østen altså...

Jeg tviiiler på at jeg får tatt blodprøver bare med å troppe opp i morgen, selv om jeg vet andre steder så kan man det :( :(

Håper du får komme til i morgen. Om så du må krangle deg til det. Du vet jo langtidseffektene av å ha det slik, enten det vises i blodet ditt eller ei, så jeg synes du skal tenke på å få sykemelding hvis det ikke bedrer seg. :)

Jeg går ikke til hun legen jeg har nå, for å si det sånn.. det var jo hun som sa jeg måtte operere veggene inne der med stiftemaskin i lokalbedøvelse... Hallo?!?!Samme dama som sa det var 110% trygt med p-sprøyte og p-stav.. "Ingen kjente bivirkninger eller avviksrapporter som jeg har sett". Eeeeh..... ?

Jeg ringer ned til legekontoret når jeg er er ferdig her. hvis jeg ikke kommer gjennom til de så kjører jeg bare hjem etter jeg har lukket øynene bittelitt i bilen.
Nå sitter jeg og bruker alt jeg har for å ikke sovne på jobb. Er sååååå evig trøtt :( :(

Jeg nøyaktig hvordan du har det, og det er ganske jæv***.
Jeg fikk sjekket jern, blodprosent, B12 osv. Og alt så normalt ut. Men jeg maste og maste.. Og de tok flere blodprøver. Det viste seg at jeg får i meg nok vitaminer og mineraler, men kroppen tar det ikke opp. Så jeg fikk respeter på jern, b12 og injeksjoner med b12. Og ingen brydde seg med å finne ut hvorfor kroppen ikke bnruker det den får servert.
Telling you this fordi det kan iallefall du bruke. Be dem om å sjekke SKIKKELIG! Ikke la dem unnskylde deg med at det er slitsomt med småbarn og jobb og alt du driver med.
Som klypa sa og du ville sagt: Krev at du finner ut av dette!

Back
Topp