Ventetiden for å komme inn til legen her nede er alt fra 2-4 uker. Så hvis jeg skulle feilt noe så hadde jeg nok strøket med innen den tid.. Men sånn seriøst, hehe!
jeg burde kanskje tatt en test av mineral og vitamininnholdet i kroppen. Jeg snakket med T om det senest i går faktisk.
Jeg prøvde ren melatonin tidligere når søvnproblemene var på sitt verste. Da kunne jeg gå 14 døgn i strekk uten å sove.. Skikkelig skikkelig ille, for å si det sånn.
Men de var ikke lure, uten å utdype det noe mer her og nå.
Og alt det andre jeg har prøvd av både legemidler og kjerringråd, helsekost u name it, ingenting har funket.
Jeg tør ikke ta plugger i ørene heller, siden T sover så dyp så er jeg redd for at han ikke skal høre gullet om natten. Dessuten er jeg livredd for å forsove meg og ikke høre vekkerklokka mi når jeg har grytidligvakt :/
Hvis det skulle vise seg at det er kroppen min som begynner å gå på en smell, så blir jeg i grunn ikke overrasket. Er egentlig mer overrasket over at den ikke har kapitulert tidligere :/
Og lure meg som har takket ja til nattevakt til søndag.. Etter vi har hatt det første fam.selskapet.... Men vi trenger jo pengene... Men jeg skal ikke gå 11 timers, slik vakten egentlig er. for jeg var flink nok til å si at jeg ikke kan komme før kl 23..