Evig tett i nesen!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Noen andre??

Ble smittet av en forkjølelse for sikkert 4-5 uker siden av lille snuppa, men har vært tett i nesen siden. Spes om kvelden. Puster som en hval. Har lest at mange er tett i nesen og lignende når de er gravide. Kroppen er jo i full forandring. Slimhinner og immunforsvar er vel ikke helt på lag :-P

Ja det kan du si! Jeg utviklet allergi mot katt forrige svangerskap! Skikkelig dumt ettersom jeg har to innekatter :(

Oi, såpass. Det var upraktisk gitt! 

Alt disse hormonene gjør altså. Det er fantastisk. Har i tillegg en atopisk eksem som har blusset opp etter flere års dvale. Deilig :-))

Jepp, j går komstant m tett nese,

Samme her! Ble forkjøla i slutten av august, og nesen er fortsatt potta tett. Her går det mye i nesespray for å klare å sove om natta...

Jatakk, vet akkurat hva du prater om... Er så lei av tett nase!!!

Jada... og var slik forrige gang også! Føler jeg ikke klarer å puste i det hele tatt, så jeg har dessverre tydd til nesespray igjen :( brukte 1 1/2 år på å slutte forrige gang. Men prøver å begrense bruken så mye som mulig!

Var tett i nesa hele svangerskapet da jeg gikk med eldstemann. Til slutt prøvde jeg alt, og akupunktur ble redningen. Var skeptisk, men det funka! Var noen som så jeg ikke skulle bruke for mye nesespray!

Back
Topp