Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke sikker på hva grensa er, men så mye mer enn 3 liter vann for dag tror jeg man skal være litt forsiktig med. Det er ett eller annet med at hjernen kan svulme opp. Men det er sikkert ved en god del mer enn 3 liter.
Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Ja, du har sikkert rett. Det blir vel annerledes når man faktisk kjenner seg tørst. Det er verre med de som tvinger i seg mange liter daglig bare fordi de har lest at det er sunt.Kommer ann på hvor mye man veier... Jeg tenker at hvis man er tørst, så er det vel naturlig å drikke vann? Det er vel kroppen som sier ifra hva den trenger. Man har jo mer vann i kroppen når man er gravid også... så da "tåler" man kanskje å holde på større mengder vann... ? + at man tisser oftere enn vanlig?![]()
Ja, du har sikkert rett. Det blir vel annerledes når man faktisk kjenner seg tørst. Det er verre med de som tvinger i seg mange liter daglig bare fordi de har lest at det er sunt.
Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Sikkert ikke farlig sålenge du føler deg tørst før du drikker. Da har du jo åpenbart behov for påfyll av væskejeg tror ikke det er farlig, for det kommer jo ut igjen.men kan snakke med jordmor for sikkerhetsskyld
![]()