Evig kvalme :(

A9TA84

Flørter med forumet
har dere vært kvalme Dette svangerskapet? hvor lenge? Tror jeg har vært det 24/7 i fire uker nå :( Så nå har jeg ringt legen og fått time i dag,klarer jo ikke noenting.. Ligger bare på sofaen, så trenger virkelig noe som kan hjelpe mot kvalmen. Blæh. Håper dere har en nydelig og kvalmfri dag <3

Har vært mye kvalm ja. Nå har det gått litt over, men jeg er så sliten at jeg klarer ikke å gjøre noe som helst. Har legetime om noen timer, håper nesten på ei sykemelding. Klarer ikke tanken på jobb engang..

Jeg har stort sett vært kvalm siden starten av jula! Tar på psyken! Jeg har ikke klart å glede meg over svangerskapet ennå! Synes det bare har vært slit og æsj!!! På torsdag var jeg hos legen og jeg fikk 50% sykemelding! Jobber som lærer som krever at jeg må jobbe mye kveld, og det makter jeg ikke! Så nå kan jeg ta det litt roligere tre uker fremover! Jeg kastet ikke opp med de to første! Tror det er kroppen måte og fortelle meg at dette er siste gang;)

Jeg har vært kvalm siden før eg testet positivt, og testet positivt 3+3/4.. Spyr stortsett hele dagen, og har også vært innlagt pga det, og fått næring intravenøst.. Det hjalp grådig, og no spyr eg kanskje to tre ganger om dagen. Skal sies at jeg har fått afripan i stikkpilleform som jeg tar 1-2 ganger om dagen..håper det går fort over for deg!

Huff, denne kvalmen er ikke noe spøk.... jeg er kvalm så å si hele dagen og det har bare blitt verre de siste dagene. I går lå jeg helt flat på sofaen hele dagen, kvalm, svimmel, vondt i hodet og ekstremt sliten. Skulle skifte sengetøy på alle sengene i går men etter bare en satt jeg meg ned å gråt, så slitsomt var det.... er jo nesten litt komisk selv om jeg IKKE syntes det i går.
I dag har jeg juget på meg influensa, er hjemme fra jobben og ligger på sofaen.
Håper ikke dette vedvarer....

Back
Topp