Evig blødninga...

Eg har blødd litt etter sex, men bare en dråpe eller to

Hvor fra mener du? Huff, haha, vanskelig å ordlegge seg når man skriver :p men jeg har blødd fra rompa ved forstoppelse, jeg fikk en sprekk/rift i åpningen, og jeg har lagt merke til at hvis jeg har vært på do og tatt hardt i ved forstoppelse så kan det være litt koagulert blod eller brun utflod på papiret neste gang jeg går på toalettet. Legen sa at det kunne være på grunn av de følsomme slimhinnene i skjeden, at når man tok i så sprengtes et blodkar eller noe :-)

Håper jeg fikk forklart meg greit :p

Hehe ikke fra rumpa men andre hullet :P opplevd det før, så muligens det er årsak,.. :p hehd..

Hehe ikke fra rumpa men andre hullet :P opplevd det før, så muligens det er årsak,.. :p hehd..

Ja, legen sa vertfall at keg ikke trengte å bekymre meg for det, det var det samme som at noen blør lett ved sex eller fysisk aktivitet ;-)

Ah, okei.. ja blør litt om jeg har tunge løft etc også, så er vel en sammenheng.. kjedelig med den jobben jeg har og blø hver gang jeg er på vakt...

Ah, okei.. ja blør litt om jeg har tunge løft etc også, så er vel en sammenheng.. kjedelig med den jobben jeg har og blø hver gang jeg er på vakt...
Om du gjør det så anbefaler jeg deg en tur til legen :)

Men er det farlig, eller dårlig tegn oå at jeg blør så lett?
Gjor det med første også, i første trimester. Men da hadde jeg foranliggende morkake..
Skal til legen 25.1
Vet ikke om det er farlig..men jeg ble i allefall sykmeldt av legen da jeg fortalte det :p

Okei, men skal til jordmor sammen med sjefen min der vi sksl planlegge jobb fremover, så har muligheten til svangerskapspenger i stedet for jobb om jeg ønsker det, så får se :-)

Back
Topp