Evig bekymret...

AB

Forumet er livet
Mange overbekymrede folk her inne???
Jeg er en!!! Bekymret hver gang jeg putter noe i munnen... skader dette barnet mitt?? er det fare for spontanabort hvis jeg gjør sånn og sånn... er det virkelig noe inne i der, jeg kjenner ingenting..
huff.. dette ble mye vas.. bare noen tanker... blir det bedre når man kommer lenger ut i svangerskapet og er over den verste "spontanabort faren"???

- en bekymret liten sjel
 
jeg tenker også litt på det med SA, huff... har hatt litt vondt i magen idag faktisk,litt att og frem.. men hvs det skulle bli verre så drar jeg på legevakta.. det kan jo være det at man er gravid utenfor livmoren også... men håper det går bra!![:)]
 
har hatt d slikt æ å. slappe ennu ikkje a nåkka, jo kanskje litt. spes etter ul i uke 8.
(fikk d pga en tiliar ex.u)
 
godt å høre flere har det som meg, selv om jeg skulle ønske vi alle fikk ro i sjelen[:)]
 
He bekkenløsning, men før jeg fikk vite at det var det som plaget meg, var jeg veldig bekymra for at det skulle ha noe med babyen og gjøre! Heldigvis hadde babyen det bra [:)]
 
tror veldig mange av oss gravide tenker på mye,har mye bekymringer rett og slett[;)]
men det er jo helt normalt,å hvis man er så usikker så ta fatt i telefonen å ring jordmor da vell[:)]
hun sier at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite[8D]
 
Back
Topp