M meta Elsker forumet 15 Jan 2010 #1 Er det noen som har prøvd det? Har hørt det skal være bedre og billigere enn id og sheercover...
M meta Elsker forumet 15 Jan 2010 #3 Takk for svar[:D] Da bestiller jeg noen gratisprøver og kanskje litt til[:D]
A *annlkaogliten* Elsker forumet 15 Jan 2010 #4 Varierer nok fra person til person, men på meg blir resultatet mye bedre med EM enn I.D [:)] Så jeg er i allefall veldig fornøyd med det.
Varierer nok fra person til person, men på meg blir resultatet mye bedre med EM enn I.D [:)] Så jeg er i allefall veldig fornøyd med det.
M meta Elsker forumet 15 Jan 2010 #5 ORIGINAL: *annlkaogliten* Varierer nok fra person til person, men på meg blir resultatet mye bedre med EM enn I.D [:)] Så jeg er i allefall veldig fornøyd med det. Gjør nok det ja[:D] Får vel hvertfall prøve å se for id passer ikke til meg...
ORIGINAL: *annlkaogliten* Varierer nok fra person til person, men på meg blir resultatet mye bedre med EM enn I.D [:)] Så jeg er i allefall veldig fornøyd med det. Gjør nok det ja[:D] Får vel hvertfall prøve å se for id passer ikke til meg...