Eventyrfabrikken

Misafiona

Elsker forumet
Var der i dag og klatret og klatret, Nathaniel og jeg har ikke klatret så mye som vi har gjort i dag tror jeg, vi fant t.o.m. "leker" som vi ikke har lagt merke til før, og det var første gangen Nathaniel klarte å komme seg på toppen av hoppesklia :) Det var gøy, jeg tok turen 12-13 ganger i dag og jeg har bare gjort det noen få ganger før, kan tro det merkes i ben og armer nå[8D], men det var gøy.
Tiril Victoria fikk være med også, men det var skikkelig tungt for meg og få henne opp dit, men det gikk det også og når vi skled ned så sa hun mer med en gang[:D]
Men ungene og vi koset oss og det var jaggu bra trim for meg også[:D]

Ja det hadde jo vært kjempegøy[:D]

Hadde vært fint egentlig om vi hadde fått det til på en hverdag, fordi det er så mye folk på lørdager og søndager, men for all del - alt går jo[:D]

vi vil veldig være med og treffe dere der[:D] Men blir enklest i en helg for oss da...

Men klart det går jo det også :)

Men klokkeslett vil dere da? Det åpner klokken 10.00

mayamy, jeg skrev nettopp til det på fb at du skulle titte inn her og vips så var du her alikevel[:D]

jeg så det misafiona[:D]

går jo ann og dra ditt når de åpner. Var der forrige helg, og var der fra 11.. og det var rolig frem til rundt 12.30 tida.. så kommer vi tidlig, så går det som oftest fint.

Vi var der også forrige helg, ikke den som var nå sist men sist der igjen, og da var det så mye folk der ved 12 tiden at vi måtte omtrent trenge oss frem til garderoben, meeen vi oppdaget også at da at det var minst 5 forskjellige bursdagselskaper der så det var nok litt av grunnen, hihi :)

Men enig i at vi bør være der klokken 10.00, det er best synes jeg men for all del - alt går[:D]

Passer stort sett for meg... men ta etter vinterferien da[8|][:)]

[:)]

søndag 20.feb. kan vi, og søndag 6.mars.

[8|][8D][:D]

Går for oss:)

Flott da ses vi:)

[:D] gleder oss vi også:)

Flott at dere kom, det var gøy[:D] og koselig å se dere igjen alle 4 [:D]

enig med dere begge[:D] morsomt og se dere alle igjen. Og Alvin spurte om han kunne leke med Nathaniel og Sigvart i morgen igjen..

Back
Topp