Eventyret er over :'(

paleface

Gift med forumet
Da er eventyret definitivt over, spiren min klarte seg ikke. Jeg hadde troen i morges, da den lille rare blødningen i helgen så ut til å ha gått over, men mot slutten av arbeidsdagen begynte jeg å blø ordentlig, samtidig som jeg fikk menssmerter. Det gjør så vondt langt inni hjerterota, føles så urettferdig at jeg skal miste for andre gang. Kjenner meg helt tom nå, men har heldigvis verdens skjønneste toåring å fokusere på. Vi må vel bare leve med at vi ikke får gitt henne søsken. :'( Hadde håpet å holde følge med dere hele veien, men nå må jeg heller ønske dere lykke til videre! Skal se innom dere nå og da. :'(

Neimen, kjære paleface:'( så utrolig trist! Du må ikke gi opp håpet, neste gang sitter den som et skudd. Kanskje du blr ringe legen? Sender deg en skikkelig varm trøsteklem. Jeg vet hvordan du har det<\3>

Huff, det var trist lesning! Håper dere lykkes senere, ikke gi opp håpet!

huffa..masse varme tanker til deg og dine.. aldri mist håpet

så utrolig trist sender deg en stor trøste klem

Huff, dette var forferdelig lesing.. Ikke gi opp håpet, vær sterk!
Lykke til videre..
Trøsteklem sendes herfra!

Så utrolig leit å lese... Vet akkurat hvor tungt, jævlig og håpløst alt kjennes når man mister :(
Sender over tusen trøsteklemmer!!

Dette var trist :(

Nei så trist :'( sender deg mange klemmer.

uff, så trist! :( 
Eneste trøsten jeg kan gi er at fosteret ikke var friskt! Og da er det bra at kroppen rydder opp! 

Du må ikke gi opp! :( Er desverre mer vanlig å miste enn man tror.. 

Håper du snart sitter med en ny spire.. Det er jo ingen tvil om at dere kan lage barn da!! =)=)

Mange varme tanker!!=)

sender deg klemmer, vet hvor vondt du har det... :(

Huff :'(
Noe så trist... 

Ikke gi opp kjære deg! 
Jeg har mistet 3 ganger de siste 6,5 mnd. og nå sitter endelig spira! 

Det er dessverre vanligere enn man tror å miste... 
Snakk med legen din og få god og tett oppfølging framover.

Masse lykke til videre! :)

Back
Topp