Eventbyrå som kan fikse teambuilding for oss?

amalie2010

Flørter med forumet
Skal arrangere teambuilding for jobben og vurderer å ha den i dette området.
Trenger tips til hvilke eventbyråer som kan arrangere dette for oss, jeg gidder ikke sy sammen opplegget sjøl, men vil betale meg fra det og bestille full pakke gjennom et byrå :)

Trenger ikke nødvendigvis være på Gol / Geilo altså, så hvis dere har andre tips så kom med dem :)

Vi holder til i Bergen, og skal ha en overnatting så det kan gjerne være et stykke utenfor her. Var i Stavanger i fjor så må finne på noe nytt i år.

Vi blir forresten ca 65 personer som skal bruke en hel fredag og natt til lørdag på dette.

Noen som kjenner noen som kjenner noen som jobber med dette? [:)]

Åja se der ja.. Det ble jo en meningsløs innledning på det innlegget når det geografiske området forsvant fra overskriften [8D]

Uansett, jeg er ute etter et sted det tar max 4 timer å reise fra Bergen.

Hva er det egentlig du ønsker svar på? tips om sted eller tips om eventbyrå?

Synd dere ikke reiser mer enn 4 timer, men kristiansand blir vel for langt borte, ser den.

Vet det er noen her som driver med det. Alt fra zipline, rappelering, rafting osv. Lager sånne event pakker for firma osv.

http://www.venneslaevent.no/

ORIGINAL: amalie2010

Skal arrangere teambuilding for jobben og vurderer å ha den i dette området.
Trenger tips til hvilke eventbyråer som kan arrangere dette for oss, jeg gidder ikke sy sammen opplegget sjøl, men vil betale meg fra det og bestille full pakke gjennom et byrå :)

Trenger ikke nødvendigvis være på Gol / Geilo altså, så hvis dere har andre tips så kom med dem :)

Vi holder til i Bergen, og skal ha en overnatting så det kan gjerne være et stykke utenfor her. Var i Stavanger i fjor så må finne på noe nytt i år.

Vi blir forresten ca 65 personer som skal bruke en hel fredag og natt til lørdag på dette.

Noen som kjenner noen som kjenner noen som jobber med dette? [:)]

Har en venninne som jobber på et hotell litt utenfor bergen, å de arrangerer teambuilding.. men det er bare en halvtimes kjøring fra bergen da, så da er det gjerne ikke så aktuelt hehe..

ORIGINAL: Fru Riskorn

Hva er det egentlig du ønsker svar på? tips om sted eller tips om eventbyrå?

Begge deler egentlig, men hvis dere har tips om sted så er det ganske relevant at det også finnes et eventbyrå som kan arrangere det på det gitte stedet..

ORIGINAL: Kidada

Synd dere ikke reiser mer enn 4 timer, men kristiansand blir vel for langt borte, ser den.

Vet det er noen her som driver med det. Alt fra zipline, rappelering, rafting osv. Lager sånne event pakker for firma osv.

Det er akkurat sånt jeg er ute etter ja. Er jo EGENTLIG ikke noe problem å reise til Kr.sand, men synes det er litt dumt å bruke så mye tid på transporten. Spesielt dagen derpå når alle er reduserte og bare vil hjem [8D]

ORIGINAL: Smoothiemamma

Har en venninne som jobber på et hotell litt utenfor bergen, å de arrangerer teambuilding.. men det er bare en halvtimes kjøring fra bergen da, så da er det gjerne ikke så aktuelt hehe..

Hmm.. i hvilken retning kjører man en halvtime da? Er det på Solstrand kanskje?
Kom med det likevel du, så kanskje det er for bra til å droppe [:)]

ORIGINAL: amalie2010

ORIGINAL: Kidada

Det er akkurat sånt jeg er ute etter ja. Er jo EGENTLIG ikke noe problem å reise til Kr.sand, men synes det er litt dumt å bruke så mye tid på transporten. Spesielt dagen derpå når alle er reduserte og bare vil hjem [8D]

Ja, det skjønner jeg gooodt [;)] Er jo et stykke fra bergen. Men de skal være veldig dyktige da. Klaske til med fly eller buss, så slipper dere å kjøre selv. (tror forresten ikke det er så dyrt å leie buss for en helg, vet ikke hvor mange dere er da.. men det er jo en sosial reisemåte jaffal)

Back
Topp