Even har lært seg å drikke fra tutkopp!:D

Flinke gutten [:)]

Flinke, nydelige gutten din

Takk[:)] Ja nå blir det enklere å skilla vann og melk, og da vet han at det er vann han får på den tutkoppen[;)]

Flinkingen[:D][;)]

flinke gutten! hva er kunsten? hvordan fikk du det til? her er det en kamp for å få han til å drikke vann..

ORIGINAL: PerLå

flinke gutten! hva er kunsten? hvordan fikk du det til? her er det en kamp for å få han til å drikke vann..

Hehe har brukt et par uker på å få han til det da[;)] Han ville bare tygge på tuten først, men så plutselig i går så skjønte han at man skulle drikke fra den[8D] Han ville heller ikke ha vann før, men jeg har prøvd og prøvd[;)] Men skal sies at jeg prøvde når det ikke var mat da, for da hadde han mer tålmod[;)]

Så flink han er. Jeg kjøpte flaske med antidrypp smokk og med håndtak, kjempe grei da får ho bestemme selv. Prøvde å tipse deg men vet ikke om du såg det [;)] Kjøpte den i Sandnes se duh [8D]

Men her har det aldri vært noe problem med vann heldigvis, så lenge vannet ikke er iskaldt

ORIGINAL: Ruusk

Så flink han er. Jeg kjøpte flaske med antidrypp smokk og med håndtak, kjempe grei da får ho bestemme selv. Prøvde å tipse deg men vet ikke om du såg det [;)] Kjøpte den i Sandnes se duh [8D]

Men her har det aldri vært noe problem med vann heldigvis, så lenge vannet ikke er iskaldt

Husker ikke i farta nå[8|][8D] Men det er sånn antidrypp dette å, så han må suge[;)]

Er det myk eller hard smokk?
Samma det egentlig nå har du jo fått det til uansett [:D][:D]

Er det myk eller hard smokk?
Samma det egentlig nå har du jo fått det til uansett [:D][:D]

Hehe[:)] Hard? Eller litt mjuk? Nei må nesten si hard[;)]

Den ser sånn ut:

[:D][8D]

Oki, den er nok hard. Sina sin er myk silikon smok med gnageknotter på...leite etter bilde. Veldig fin du er da [;)]

Sina har sånn gul.

Oki, den er nok hard. Sina sin er myk silikon smok med gnageknotter på...leite etter bilde. Veldig fin du er da [;)]

Hehe Hard? Eller litt mjuk? Nei må nesten si hard

Den ser sånn ut:

Back
Topp