Even er født!

Merrymon

Betatt av forumet
I natt ca kl ett våknet jeg av at jeg ble våt i trusa og at jeg fikk kraftige menssmerter som kom uregelmessig. Reiste til JM halv tre og ble derfra sendt videre i ambulanse til Hønefoss. Var fremma ca kl fem, med tre cm og avflatet Morning. Ved vaktskifte kl 8 var det ingen endring, så det ble satt elektrode på babyen og jeg fikk drypp for å effektivisere riene. Det var så effektivt at åpningen gikk fra fire til ni på et kvarter! Kl10.26 var han ute:) Drømmefødsel, kalte den fantastiske jordmora det! Sjelden at det går så fort på førstegangs. Rakk ikke noe smertelindring, men det tenkte jeg ikke så mye på i kampens hete :-p

Gratulerer så masse:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse!:)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så masse!

Gratulerer! :-)

Gratulerer :)

Gratulerer så mye! Hørtes ut som en herlig fødsel :)

I natt ca kl ett våknet jeg av at jeg ble våt i trusa og at jeg fikk kraftige menssmerter som kom uregelmessig. Reiste til JM halv tre og ble derfra sendt videre i ambulanse til Hønefoss. Var fremma ca kl fem, med tre cm og avflatet Morning. Ved vaktskifte kl 8 var det ingen endring, så det ble satt elektrode på babyen og jeg fikk drypp for å effektivisere riene. Det var så effektivt at åpningen gikk fra fire til ni på et kvarter! Kl10.26 var han ute:) Drømmefødsel, kalte den fantastiske jordmora det! Sjelden at det går så fort på førstegangs. Rakk ikke noe smertelindring, men det tenkte jeg ikke så mye på i kampens hete :-p
Gratulerer så mye:-) Jeg skal også til Hønefoss:-) Er du fornøyd med dem?:-)

Gratulerer så mye:) Jeg skal også til Hønefoss:) Er du fornøyd med dem?:)
Er kjempefornøyd! :) (ikke at jeg har noe å sammenligne med da :-P) Fri tilgang på mat både til far og mor, i tillegg til de faste måltidene, veldig koselige jordmødre og barnepleiere! Får du jordmor Rigmor er du superheldig! Makan til dame! :) Vi fikk familierom også, så fikk bo alene/med far til jeg reiste hjem.

Er kjempefornøyd! :) (ikke at jeg har noe å sammenligne med da :-P) Fri tilgang på mat både til far og mor, i tillegg til de faste måltidene, veldig koselige jordmødre og barnepleiere! Får du jordmor Rigmor er du superheldig! Makan til dame! :) Vi fikk familierom også, så fikk bo alene/med far til jeg reiste hjem.
Så bra:-) Har fått veldig godt inntrykk av dem de gangene vi har vært der i svangerskapet.. Møtte da ei jm som het Hege som også virket superhyggelig:-) Håper vi også kan få familierommet.. Kjedelig om mannen må ta inn på hotell eller dra helt hjem.. Er tross alt tre timer å kjøre hver vei:-P

Ser så frem til å føde på et mindre sykehus enn sist, føler man får bedre og mer personlig oppfølging da, kanskje:-P

Så bra:) Har fått veldig godt inntrykk av dem de gangene vi har vært der i svangerskapet.. Møtte da ei jm som het Hege som også virket superhyggelig:) Håper vi også kan få familierommet.. Kjedelig om mannen må ta inn på hotell eller dra helt hjem.. Er tross alt tre timer å kjøre hver vei:p

Ser så frem til å føde på et mindre sykehus enn sist, føler man får bedre og mer personlig oppfølging da, kanskje:p
Hvis dere har så langt å kjøre, så får nok mannen din bli:) De prioriterer de som bor et stykke unna!Lykke til med fødselen! :)

Hvis dere har så langt å kjøre, så får nok mannen din bli:) De prioriterer de som bor et stykke unna!Lykke til med fødselen! :)
Ja, så lenge ingen andre med lang vei allerede er der:-P Krysser fingrene og satser på at det går bra:-) Takk for det:-) Og lykke til videre med lille gutten din<3

Back
Topp