Eurovision

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Fan, eller er det kleint?

Begge deler. Må alltid få det med meg, men synes det er mye ræl. Moro for det da :D

Begge deler. Må alltid få det med meg, men synes det er mye ræl. Moro for det da :D

Hehe jeg klarte liksom aldri å komme meg dit at jeg var på.mgp-fest med vurderinger og utkledning og alt mulig rart, så jeg pleier egentlig ikke se på.

Ser den internasjonale finalen, men ikke noe mer. Men det hører liksom med når våren kommer :D

Vi har ikke tv-kanaler så jeg slipper unna gitt

Jeg liker IKKE eurovision! Syns det er sååå kjedelig. Samtidig syns jeg det er veldig gøy at så mange liker det og gjør så mye ut av det :)

Vil si begge deler, men MÅ jo bare se litt og hvertfall poengene på slutten. Så ender som regel opp med å se fra start til slutt, til gubbens store fortvilelse ;)

Heiet veldig på Rybak når han vant, etter det har det dabbet av :hilarious:

Er skikkelig eurovision fan:happy: Men mannen hater det og gruer seg. Jeg ser alt fra norsk finale til siste slutt i eurovision. Men det skal sies at det er sikkert 80% dårlig musikk. Er showet og alle landene samlet som gjør meg interessert :happy:

Jeg ser på hvis det passer seg sånn, men er ikke no blodfan akkurat..

Ikke sett på det siden tenårene og det passer meg fint :hilarious: For mye show og politikk for min del.

Eurovision blir for mye for meg, ass. Hadde jeg syntes at andelen bra musikk var høyere enn andelen dårlig - da kanskje. Men som Hubro over meg sier her så blir det for mye show for min del.:)

Har ikke sett på deg på flere år, men i år skal vi! Synest de var så flinke det som representerer Norge i år at vi må heie litt fra sofaen!

Jeg er også der mtp show. Men musikken er så som så, og gjør heller andre ting en kveld.
Men ofte har jeg i etterkant ønsket at jeg i alle fall så på _litt_ slik at jeg hadde visst hva de andre snakket om :P

Jeg ser på, men er flittig bruker av MUTE-funksjonen på fjernkontrollen.... noen ganger er det så grusomt at jeg får vondt i sjela.. stor tro på årets bidrag fra Norge :)

Jeg eeeelsker Eurovision! Et av årets TV-høydepunkt for min del:hilarious:

Jeg ser på, men er flittig bruker av MUTE-funksjonen på fjernkontrollen.... noen ganger er det så grusomt at jeg får vondt i sjela.. stor tro på årets bidrag fra Norge :)

Hehe høres ut som den perfekte måten å få med seg Eurovision...

Grusomme bidrag er for påfyll av snacks og brus, evt. dopauser:happy:

Hehe høres ut som den perfekte måten å få med seg Eurovision...

Bestevenninnen min bor noen timer unna, i Larvik, og vi sitter og sender meldinger til hverandre gjennom hele sendingen... det er blitt en tradisjon. Hver gang det er en skikkelig dårlig tekst eller noen som synger over evne så gjelder det å sende en morsom melding først! Den tradisjonen ble enda gøyere når Snapchat kom (ja, vi er gamle:hilarious:).

Jupp klarer ikke å la være. MEN jeg ser alltid på opptak så jeg kan spole over de sangene som er dårlige :hilarious:

Back
Topp