Eurovision!

Skruf

Betatt av forumet
Noen som ser på? Er egentlig ikke noe fan, men jeg har bodd i Baku, så da er det litt gøy å følge med på sirkuset! Hvordan tror dere det går med Norge?

Her står det også på. Innimellom er det godt for selvfølelsen min - noen av opptrednene får meg til å føle meg supermusikalsk
Morsomst når Norge gjør det bra da, uansett hvilket bidrag vi har sendt avgårde!

Haha, ja det er mye rart! Får håpe vi kommer litt opp på lista da, syns så synd på de som får 0 poeng... Og med disse hormonene gråter jeg jo bare jeg ser et trist ansikt.. Hihi!

Hehe, ikke barebare med Grand Prix og hormoner nei. Jeg kjenner jeg blir fryktelig agressiv av koreografien til den svenske dama - det er da så voldsomt med bevegelser!

Bublan skrev:
Hehe, ikke barebare med Grand Prix og hormoner nei. Jeg kjenner jeg blir fryktelig agressiv av koreografien til den svenske dama - det er da så voldsomt med bevegelser!

Hahaha, det reagerte jeg på også. Sitter og irriterer meg selv om jeg egentlig ikke kunne brydd meg mindre...

Her sitter vi å ser på jeg oG søs vi har vokst opp med dette og er vel det man kan si tilhengere av det men ikke avhengi akkurat men må jo se finalen. Heia Norge går gjerne på finalen til neste år hihi var så gøy i 2010

Back
Topp