Europris

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Har tydeligvis fått et nytt vaskepulver/skyllemiddel nå - "Effekt fri"!:-) Så det tilfeldigvis da jeg var innom for noe annet der før i dag. Parfymefritt og anbefalt av astma&allergiforbundet, fås både til hvitt og farget tøy, + at de hadde en egen sak til ull&silke!:-) Nesten halve prisen av det Blenda koster og samme str på pakningen - dette må da vel kunne prøves?!:-)

effekt fri var jo et passe håpløst navn da.

for det første, det virker som orddelingsfeil som gjør at det gnager meg, og dessuten, er den fri for effekt? altså virker ikke?

Men bortsett fra navnet, ja, det kan helst sikkert prøves. Er det pulver eller flytende?

effekt fri var jo et passe håpløst navn da.

for det første, det virker som orddelingsfeil som gjør at det gnager meg, og dessuten, er den fri for effekt? altså virker ikke?

Men bortsett fra navnet, ja, det kan helst sikkert prøves. Er det pulver eller flytende?
Haha, tenkte ikke over det før du sa det!:-P Men den serien de har med vaskepulver osv heter jo Effekt;)
Det er både pulver og flytende:-)

jeg er sånn særing som henger meg opp i navn jeg sljønnnr du

som delvis nekter å anskaffe vipps fordi de
1)staver det VIPPS samtidig som de
2)kommuniserer at de mener "VIPS" "vips, der var det gjort" liksom. vips er et ord, det staves ikke med to p'er, nemlig.

jeg er sånn særing som henger meg opp i navn jeg sljønnnr du

som delvis nekter å anskaffe vipps fordi de
1)staver det VIPPS samtidig som de
2)kommuniserer at de mener "VIPS" "vips, der var det gjort" liksom. vips er et ord, det staves ikke med to p'er, nemlig.
Jeg er jo egentlig det jeg også, men akkurat den der tenkte jeg ikke over i farta:-P
Ååh, det irriterer meg grenseløst også!! Ingenting som heter "vipps"!

Back
Topp