Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Fordi jeg ser ikke hensikten med at lofotfiskerne våre skal henvises til å fiske i Middelhavet når europeiske fiskere invaderer sjøen vår.
Er i mot industrielt storlandbruk hvor gårdene er mer som fabrikker enn dyrehold.
Norge vil tape økonomisk på å være med da vi vil måtte betale mer, men få omtrent d samme igjen for d som nå.
Norske skoler, bedrifter og forskningsmiljøer får den dag i dag støtte fra EU om ønskelig, så d er ikke et argument for å bli medlem.
Dette pluss enormt mye mer.
Jeg ønsker også å oppheve EØSavtalen og fremforhandle egen handelsavtale i stedet.
Signerer denne!Absolutt ikke.
Er så ego at jeg ikke er villig til å dele alt Norge har med resten av Europa. Vi skakkjører allerede vår egen økonomi så dårlig at vi ikke har råd til hverken barneavdelinger eller kreftmedisin, så hvordan skal det da gå hvis vi skal betale på alle andres helserelaterte utgifter..? Vi sløser allerede masse penger på alle andre og det går på bekostning av våre egne. Så nei. Nei. Nei!
Enig!Nei. Fordi jeg ser ikke hensikten med at lofotfiskerne våre skal henvises til å fiske i Middelhavet når europeiske fiskere invaderer sjøen vår.
Er i mot industrielt storlandbruk hvor gårdene er mer som fabrikker enn dyrehold.
Norge vil tape økonomisk på å være med da vi vil måtte betale mer, men få omtrent d samme igjen for d som nå.
Norske skoler, bedrifter og forskningsmiljøer får den dag i dag støtte fra EU om ønskelig, så d er ikke et argument for å bli medlem.
Dette pluss enormt mye mer.
Jeg ønsker også å oppheve EØSavtalen og fremforhandle egen handelsavtale i stedet.