Ettervirkninger av hormonbehandling

Kicks

Gift med forumet
Nå er det litt over 3 uker siden jeg satt siste sprøyte av min hormonbehandling, og 1 uke siden jeg sluttet med Lutinus. Jeg har vært så utrolig kvalm (spesielt om morningene) siden jeg fikk mens for 1 uke siden. En dag kastet jeg opp også.
Jeg lurer på om noen er kjent med ettervirkninger av hormonbehandlingen og hvor lenge dette kan vare? Jeg lurer på om jeg blir nødt å ta ut delvis sykemelding for dette, siden jeg ofte er så kvalm at jeg nesten ikke kommer meg på jobb..

Hmm.. Så rart, har du hørt med klinikken om dette? Jeg har ikke hørt om dette før.

hmm.. har hadd mange hormonbehandlinger men har aldri vært borti dette..
hvordan var det under hormonstimuleringen, var du kvalm å dårlig da?
synes det høres rart ut at du skal få det i ettertid. har du vært overstimulert?

Nå er det litt over 3 uker siden jeg satt siste sprøyte av min hormonbehandling, og 1 uke siden jeg sluttet med Lutinus. Jeg har vært så utrolig kvalm (spesielt om morningene) siden jeg fikk mens for 1 uke siden. En dag kastet jeg opp også.
Jeg lurer på om noen er kjent med ettervirkninger av hormonbehandlingen og hvor lenge dette kan vare? Jeg lurer på om jeg blir nødt å ta ut delvis sykemelding for dette, siden jeg ofte er så kvalm at jeg nesten ikke kommer meg på jobb..

Har du tatt G-test i det siste? Kan det være at du har fått sen positiv?
Jeg hadde en kollega som trodde det var mens og som ikke fikk positiv før i uke 6.

Hvis du har vært lett overstimulert , er det viktig å drikke mye.
Jeg syns uansett at du skal ta kontakt med behandlende klinikk og fortelle hva du opplever. De plikter å følge deg opp. Ikke vær sjenert for å ringe dem.
God bedring

hmm.. har hadd mange hormonbehandlinger men har aldri vært borti dette..
hvordan var det under hormonstimuleringen, var du kvalm å dårlig da?
synes det høres rart ut at du skal få det i ettertid. har du vært overstimulert?
Var kvalm etter uttaket, men mest sannsynlig pga de sterke smertene jeg hadde da. Men ingen betydelig kvalme under hormonbehandlingen utenom dette nei. Det kom den dagen jeg fikk mensen (dagen etter testdato), 1 uke siden i dag. De sa ikke noe om at jeg var overstimulert, men jeg var litt stinn og stor i magen en liten periode.
Har du tatt G-test i det siste? Kan det være at du har fått sen positiv?
Jeg hadde en kollega som trodde det var mens og som ikke fikk positiv før i uke 6.

Hvis du har vært lett overstimulert , er det viktig å drikke mye.
Jeg syns uansett at du skal ta kontakt med behandlende klinikk og fortelle hva du opplever. De plikter å følge deg opp. Ikke vær sjenert for å ringe dem.
God bedring
Har ikke tatt test siden tirsdag. Tok den da jeg kastet opp. Føler ikke jeg kommer til å få noe positiv test akkurat, men. Var kvalm igjen på morningen i dag og kom meg så vidt på jobb. Får muligens ringe klinikken på tirsdag da.

Back
Topp