Etterrier

aogsersant

Elsker forumet
Jeg venter nr tre og er nesten mer spent på etterriene enn selve fødselen. Hadde ikke noe med nr en, men masse med nr to - blir det bare værre?!

Jeg har hørt det iallfall, hadde ei etterrie med nr 1, hadde helt insane etterrier med nr 2.... Så jadda.... gleder meg...

Å nei, enda en ting å grue seg til :P
Kan ikke huske jeg hadde noen med nr 1, så spent på om jeg får noen denne gangen

Jeg har hørt det blir verre, hvilket jeg gruer meg noe helt enormt til da etterriene var skikkelig ille med nr ÈN! :-0

Jeg hadde null etterrier med nr en, men sykt mye med nr 2.. Verre enn selve fødselen syns jeg også :/ så er spent på hvordan det blir nå denne gangen... Håper de ikke blir enda mer intense!

Kvir meg og til det.. Fødselsmertene kommer den noe godt ut av. Etterrier er bare dritt :p hadde mye med Nr 2. Kvir meg nå med Nr 3.

Har pakket paracet i fødebagen, men tror jeg skal legge Naproxen i også. Siden det er mest effektivt på menssmerter.

Hadde endel ettertier med første så antar det blir endel denne gangen også.

Uff gruer meg også til det :(
Venter nr 4 og husker de var fæle etter nr 2 og 3 :o
Men det hjelper å ligge på magen mye etter fødselen for da trekker livmora seg raskere sammen ;)

Merka ingenting til etterier de andre to gangen, er det lov og håpe at en slipper det tredje gangen også? :)

Å hjelpe meg... Hadde ingen etter-rier med nr1, da låg jeg og lo fordi det kilte når legen skulle sy meg sammen igjen (sykt!). Fikk lystgass for å konsentrere meg om noe annet og ikke kjenne så mye tror jeg, det hjalp. Men da kan jeg forvente etterrier nå med nr 2og3 så det kan bli spennende!

Det var et lurt "tips". Da skal jeg kjøpe smertestillende å pakke det også. ☺

Jeg fikk når jeg sa i fra på Ahus sist altså, men det ble ofte litt for seint. Og jeg var stort sett alene, så hadde ingen som kunne gå ned på apoteket for meg. Jeg hadde også vondt med første, og med andre var det veldig vondt.. Ikke noe godt når man gruer seg til å amme pga etterriene. Hjalp litt med varmeflaske også når de ikke var så ille :)

Hjelper å tisse OFTE! Da får livmoren plass til å trekke seg sammen;)
Ja, og siden man blir inkontinent de første dagene så er det lurt å tisse ofte så ikke blæra blir for full, da renner det fortere over. :p

Huff, håper jeg slipper :s hadde ingenting med storebror.... Hvor lenge har man etterrier om man får?

Back
Topp