Etterrier

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Noen som vet sånn ca hvor lenge man kan ha det? For er ikke særlig behagelig i dag altså:S

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg hadde etter-rier i ca 3 dager tror jeg..
Hvor de kom og gikk litt.
Ikke veldig behagelig nei....

Jeg hadde etterrier i 3 dager jeg også. Men fortsatt (5 uker etter fødsel) kjenner jeg av og til ubehag i magen ved amming, er det livmora som fortsatt trekker seg sammen? Ikke på langt nær så smertefullt som etterrier altså, men kjenner at det er noe som foregår.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde etterrier i 3 dager jeg også. Men fortsatt (5 uker etter fødsel) kjenner jeg av og til ubehag i magen ved amming, er det livmora som fortsatt trekker seg sammen? Ikke på langt nær så smertefullt som etterrier altså, men kjenner at det er noe som foregår.

Samme opplever jeg også under amming. Nesten slike ligamentsmerter som vi hadde helt i begynnelsen av svangerskapet :) her har det begynt å avta, 2,5 uke etter fødsel :)

sniker fra november :) med første varte etterriene i 3 dager, værste 3 dagene i mitt liv :( det er det jeg gruer meg mest til nå!

Mine var helt forferdelig den første uken, og deretter kjente jeg litt i en uke til...

Mine etterrier kan bare sammenlignes med åpningsriene. Helt forferdelig ved hver amming i 3-4 dager.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mine varte i ei uke etter fødselen.., grusomt vonde alltså! Måtte ta paracett for å overleve natta :)

Jeg hadde vonde etterrier i 3-4 dager, men så snart melkeproduksjonen var godt igang, ga det seg. Jeg ble glad hver gang jeg kjente etterriene kom, for det betød at jeg begynte å produsere melk fikk jeg høre på sykehuset :)

Back
Topp