Etterrier

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Har hatt etterrier ut av hellvette.. er det verste jeg har vært med på. Nesten ingen smertestillende hjalp. Og ikke kom det noe godt ut av det heller..
Flere som har vært plaget?

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Det skal visst være ganske vanlig med barn nr 2.. Er nesten så man gruer seg mest til det! :(

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Her holdt etterriene på i en uke!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Jeg og fikk etterrier denne gangen. Satt å vred meg når eg ammet :( eg pleier veldig sjeldent å ta smertestillende men når jeg var på klinikken måtte eg bare spørre om jeg fikk. Var helt jævlig første dagen. Var vondt dag to også, men ikke så ille som første.

Forventet vonde etterrier her også, men de meldte avbud denne gangen, ingen vondt i det hele tatt.
Trodde det ble verre for hver unge jeg?

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Jeg hadde etterrier på sykehuset og litt det første døgnet etter at vi kom hjem. Det var veldig vondt :( Men de har tydeligvis gjort jobben sin for livmoren har trukket seg mye tilbake og navlen min er nesten helt på plass igjen :) Nå merker jeg ikke mer til de :)

♡Prinsesse 14 juli♡

Uff, det er helt jævlig. Hadde vel vondt i litt over 3 døgn.. Fikk ibux 600 og paracet 500 sammen hver fjerde time. Det hjalp heldigvis!

Sendt fra mobilen min ♥

To første dagene etter fødsel hadde eg de, og ja det er etterriee fra helvette :sad015

Ble fortalt at etterriene ofte henger sammen med et raskt fødselsforløpet. Kroppen blir likSom ikke ferdig i fødsel;)

Ble fortalt at etterriene ofte henger sammen med et raskt fødselsforløpet. Kroppen blir likSom ikke ferdig i fødsel;)

Det stemmer hvertfall ikke på meg denne gang med rask fødsel og null etterrier ;)

Hadde det i 4 dager og det var så vondt at jeg holdt på å dø, tok smertestillende jeg og..

Etterriene var verre denne gangen enn etter tidligere fødsler. De varte lengre også, og var verre da jeg ammet liggende.

Det stemmer hvertfall ikke på meg denne gang med rask fødsel og null etterrier ;)

Er det første barnet ditt? Tror det er ganske uvanlig med etterrier da. Kommer ihvertfall oftere med nr 2,3 osv :-)

♥♥♥♥

Er det første barnet ditt? Tror det er ganske uvanlig med etterrier da. Kommer ihvertfall oftere med nr 2,3 osv :-)

♥♥♥♥
Nei dette er mitt tredje, hadde vonde etterrier med både når 1 og nr 2.

Nei dette er mitt tredje, hadde vonde etterrier med både når 1 og nr 2.

For meg har etterriene blitt verre og verre for hver fødsel;)

Back
Topp