Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var helt j.... Med nr to så tørr ikke tenke på hvordan det er etter nr treDet skal visst være ganske vanlig med barn nr 2.. Er nesten så man gruer seg mest til det!
Termin 24 juli. Ei lita jente i magen
Som jeg skrev over her, så hadde jeg ingen etterrier med når 3Ja var helt j.... Med nr to så tørr ikke tenke på hvordan det er etter nr tre
Venter nr 3 4. August
Det stemmer hvertfall ikke på meg denne gang med rask fødsel og null etterrierBle fortalt at etterriene ofte henger sammen med et raskt fødselsforløpet. Kroppen blir likSom ikke ferdig i fødsel
Fikk ei tulle 4. Juli 2013
Er det første barnet ditt? Tror det er ganske uvanlig med etterrier da. Kommer ihvertfall oftere med nr 2,3 osvDet stemmer hvertfall ikke på meg denne gang med rask fødsel og null etterrier
❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
Nei dette er mitt tredje, hadde vonde etterrier med både når 1 og nr 2.Er det første barnet ditt? Tror det er ganske uvanlig med etterrier da. Kommer ihvertfall oftere med nr 2,3 osv
♥♥♥♥
For meg har etterriene blitt verre og verre for hver fødselNei dette er mitt tredje, hadde vonde etterrier med både når 1 og nr 2.
Jøss! Da er det jo håp!! krysser alt jeg har!!!!Som jeg skrev over her, så hadde jeg ingen etterrier med når 3