Etterrier!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Så jo for meg at jeg ville kjenne dette som andregangs, men begynte ikke skikkelig før i natt. Fytti for noen tak som kommer. Vet ikke hvilken stilling som er best å ligge i når de kommer. Blir skikkelig kvalm og dårlig. Har prøvd med naproxen og paravet, men det hadde vel kanskje vært verre uten.

Ouch. Håper ikke det blir verre :(
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Mine var også værst om natta denne gangen:(
Det fine er at det ikke varte så mange dager. Håper de gir seg snart så du får nyte barseltida! Har du forresten prøvd med varmeflaske eller rispose?
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Mine kom spesielt når jeg ammet. Og FY så vonde de var!!! Pga sv.forgiftningen fikk jeg bare paracet men heldigvis funket de.
Var kun de to-tre første dagene med meg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mine kom spesielt når jeg ammet. Og FY så vonde de var!!! Pga sv.forgiftningen fikk jeg bare paracet men heldigvis funket de.
Var kun de to-tre første dagene med meg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Har under amming og våknet i natt av 4+5 skikkelige kramper. Flashback rett til fødsel ;) men ser ut som om ibux og paracet tar toppene, så blir det vel bedring om noen dager :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Og de blir bare verre og verre med hvert barn,denne gangen varte de i nesten to uker her....
Fikk medisin som tok det verste men måtte bare bite tenna sammen og håpe de snart var over...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Mine kom også i hovedsak under amming, skikkelig smertefult:-( De verste takene gikk over etter 2-3 dager, så hadde jeg små murringer noen dager etterpå.. Kan ikke huske om jeg hadde i det hele tatt med første.

Ikkje kjekt med etterrier.. :( eg hadde natt 1 og 2, men heldigvis ikkje så ille..

Back
Topp