Etterrier???

Selma1986

Flørter med forumet
Dere som har flere barn? Har dere hatt etterrier? Jeg fikk ikke det med førstemann, men har hørt at det skal være ganske ille med nr to, tre osv... Hmpf, kjenner jeg gruer meg til dette i tillegg til fødsel! :/

Kjente ikke noe til etterrier med førstemann, men med andremann var de ca like vonde som de siste riene, så gleder meg ikke til denne gangen ettersom det ofte blir vondere etter hver fødsel. Varte heldigvis kun 1-2 døgn, men er liksom ikke noen stas når babyen allerede ligger i armene dine.....

Fikk ikkje etter første og andre, men med tredje... Var skremmende vondt, så denne gabg skal eg være forberedt og ha med paracett på sykehuset..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

For min del var det verre etter første fødsel, men det kan jo være fordi jeg ikke kunne amme andremann. Husker med eldste at det var verst mens jeg ammet. Da kom de stadig vekk og spurte om jeg ville ha en Naproxen, men jeg syntes det var overkommelig og greide meg uten.

Jeg hadde etterrier med førstemann! Og det gjorde vondt!!!.. Så gruer meg til det hvis jeg får det med nr to også...

Etterrier? Hva er det?
Merket, bank i bordet, ikke noe til det! :-)

Uff, ja. Det er virkelig skremmende vondt. Jeg gråt i 3 dager etter fødsel sist.. Skal ha med meg smertestillende denne gang!

Nei huff!... Nå gruer jeg meg enda litt mer til fødselen kjenner jeg :P

Hadde ikke etterrier første gang tror jeg, altså jeg kjente jo sammentrekninger nedentil da jeg ammet men det var overkommelig så det var kanskje ikke etterrier jeg hadde?...

Og paracet fungerer altså?

Nei huff!... Nå gruer jeg meg enda litt mer til fødselen kjenner jeg :P

Hadde ikke etterrier første gang tror jeg, altså jeg kjente jo sammentrekninger nedentil da jeg ammet men det var overkommelig så det var kanskje ikke etterrier jeg hadde?...

Og paracet fungerer altså?

Gruer meg også, men til etter fødsel... Vi fikk også noen tabeletter på sus, men husker ikkje hva dem heter.
Tar med meg paracett siden eg er ikkje flink med å spør etter..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Etterrier ja- med begge to med og værst under amming, men det ga seg jo i løpet av de første dagene;)

Jeg hadde ikke med første, men med andre. Jeg satt og ammet på kvelden den dagen hun ble født, og fikk så vondt at jeg måtte legge henne fra meg og løpe inn på toalettet for å kaste opp. Fikk smertestillende på sykehuset og tok paracet noen ganger de neste dagene, og da var det greit. Denne gangen kommer jeg til å takke ja til smertestillende med en gang etter fødsel.

Hmm, da får man pakke med seg paracet ja...:)

hadde noen grusomme sist! komer til å takke jatakk til smertestillende litt fortere denne gangen! :)

Hadde etterrier med nr en og med nr to var det helt grusomt!! Gruer meg skikkelig til hvordan de blir med nr 3!:/

Off.. Om det blir verre etter hver unge???
Kommer til å dø eg da da dette er nr 4!!

Hadde etterrier med nr en og med nr to var det helt grusomt!! Gruer meg skikkelig til hvordan de blir med nr 3!:/

Signerer her.. Brukte naproxen (eller hva det heter) og varmeflaske med nr 2...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Hadde etterier med nr 1, og håper virkelig ikke de blir verre med nr 2.. Liker ikke å proppe i meg smertestillende, men dagene etter fødsel kunne jeg aldri klart meg uten..

Signerer her.. Brukte naproxen (eller hva det heter) og varmeflaske med nr 2...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Funket det med varmeflaske? Jeg fikk tilbudet om det, men takket nei. For det var jo når jeg ammet henne det var helt jæv*ig, og da kunne jeg ikke hatt den varme flasken der..

Back
Topp