Etterrier flergangsfødende

PrøverPåTredjemann

♡2014♡2023♡2025♡
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Hei! Hvordan var dine etterrier med nr 2, 3, 4...?

Jeg hadde vonde etterrier med nr 1 da jeg ammet de første dagene, og sykt vonde med nr 2. Redd for at de kommer til å bli enda verre med nr 3... Kan du anbefale noe som hjelper i tillegg til paraset? (Tåler ikke ibuks o.l.)

Min opplevelse er at de har blitt litt værre med hvert barn. jeg venter nå nummer 4, så gruer meg veldig til etterrier
Syntes ikke Paracet hjalp særlig, men har ikke testet noe annet. Håper de har gode råd eller hjelpemidler denne gang som jeg ikke har testet før. Kanskje varmeflaske på magen kan lindre?

Hei! Hvordan var dine etterrier med nr 2, 3, 4...?

Jeg hadde vonde etterrier med nr 1 da jeg ammet de første dagene, og sykt vonde med nr 2. Redd for at de kommer til å bli enda verre med nr 3... Kan du anbefale noe som hjelper i tillegg til paraset? (Tåler ikke ibuks o.l.)
Vil tro at varmeflaske kan lindre litt. Evt ville jeg spurt på sykehuset om det er noe annet enn Paracet du kan få.

Jeg hadde veldig vonde etterrier med nummer 2, men ikke med nummer 3,4 og 5. Vet ikke hvorfor.
Åh det var en lettelse å lese. Kjenner jeg gruer meg til tiden etter fødsel pga de grusomme etterriene med nr 2 :arghh: men da kan det være en mulighet det ikke vil være like gale denne runden:Heartred

Åh det var en lettelse å lese. Kjenner jeg gruer meg til tiden etter fødsel pga de grusomme etterriene med nr 2 :arghh: men da kan det være en mulighet det ikke vil være like gale denne runden:Heartred
Det kan absolutt være. :Heartred

Skikkelig vondt med nummer to her selv. Syns nesten det var verre enn fødsel (mye fordi «gulroten» ved fødsel alle redde lå på brystet mitt, så føltes så håpløst å ha vondt etterpå også). Jeg fødte 19 på kvelden og la meg ganske raskt etter jeg hadde blitt sydd og spist litt, så hadde ikke noe smertestillende eller krefter til å be om det. Så anbefaler å ha noe liggende på nattbordet gjennom natten også ❤️

Nummer tre på vei nå, og håper ikke det blir enda verre. Skal i hvert fall ha mye smertestillende tilgjengelig ❤️ Varmeflaske var også en god idé, den kan man jo få bruk for under fødsel også ☺️

Back
Topp