Etterpress

FerskMamma

Forelsket i forumet
Noen som vet hvor lenge dette varer? 4 dager siden fødsel, fikk aldri trykkerier under fødsel. Kun hatt trykketrang siden dagen etter. Utrolig ubehagelig og pinlig.

Termin 26. August 2013

Ikke hørt om etterpress før, bare etterrier.. Sjekket de at alt var kommet ut? Hele morkaken, fosterhinner osv? Hørtes veldig ubehagelig ut ja :( Jeg ville snakket med de på barsel om det hvis det ikke gir seg iallfall.

Ikke hørt om etterpress før, bare etterrier.. Sjekket de at alt var kommet ut? Hele morkaken, fosterhinner osv? Hørtes veldig ubehagelig ut ja :( Jeg ville snakket med de på barsel om det hvis det ikke gir seg iallfall.
Ja, alt var kommet ut, og de sa det var vanlig... Men fikk ikke noe beskjed om hvor lenge jeg kunne forvente å gå med det :-/ håper kanskje det blir bedre når fordøyelsrsystemet begynner å fungere normalt :-p

Termin 26. August 2013

Ja, alt var kommet ut, og de sa det var vanlig... Men fikk ikke noe beskjed om hvor lenge jeg kunne forvente å gå med det :-/ håper kanskje det blir bedre når fordøyelsrsystemet begynner å fungere normalt :-p

Termin 26. August 2013
Ja får håpe det! Slitsomt å gå sånn lenge..

Hvordan går det med deg? Håper det har gitt seg nå :)
Det har gitt seg, men ligger rett ut på antibiotika og 3 forskjellige smertelindringer + full ammetåke etter at stingene mine gikk opp og fikk infeksjon etter fødsel med tang.. Har vært noen harde dager siden fødsel, men lillegutt er verdt hver eneste smerte :-)

Termin 26. August 2013

Back
Topp