EtterpåSKATT

Eiksi

Betatt av forumet
Kjært barn har mange navn... attpåklatt, etterpåklatt venter altså baby en stund etter sistemann... har to som er født i 2012 og 2015.. av ulike årsaker kommer tredje og siste (?) mann en stund etter... flere som har større mellomrom mellom søsken? Kjenner det er litt skrekkblanda fryd må jeg si...

Godt vi er flere Her har vi en 2011 og en 2015, startet med IVF i forsøk på nr.3 som blir en liten attpåklatt❤️ Håper bare å lykkes for dette har vi så lyst til skal gå Kjenner litt på at det er en del aldersforskjell, men samtidig føler jeg at eldre søsken også er greit å ha❤️

Så koselig med en etterpåskatt! ❤️ Kan tenke meg det er god hjelp i storesøsken når de er eldre, og man får vel nyte babytiden på en annen måte enn med veldig tette søsken ❤️

Godt vi er flere Her har vi en 2011 og en 2015, startet med IVF i forsøk på nr.3 som blir en liten attpåklatt❤️ Håper bare å lykkes for dette har vi så lyst til skal gå Kjenner litt på at det er en del aldersforskjell, men samtidig føler jeg at eldre søsken også er greit å ha❤️
Så kjekt ❤️ håper dere lykkes❤️ tenker at aldersforskjellen merkes nok mest når de eldste begynner å komme i tenårene..

Så koselig med en etterpåskatt! ❤️ Kan tenke meg det er god hjelp i storesøsken når de er eldre, og man får vel nyte babytiden på en annen måte enn med veldig tette søsken ❤️
Det jeg og tenker... men det satt litt langt inne å "begynne på ny".. kan tenke meg at dette blir nesten som et felles prosjekt for alle i huset

Kjært barn har mange navn... attpåklatt, etterpåklatt venter altså baby en stund etter sistemann... har to som er født i 2012 og 2015.. av ulike årsaker kommer tredje og siste (?) mann en stund etter... flere som har større mellomrom mellom søsken? Kjenner det er litt skrekkblanda fryd må jeg si...
Gratulerer med graviditeten! :D Er ikke i samme situasjon selv, men jeg er vokst opp med en søster som er to år yngre og en bror som er åtte år yngre enn meg og vi har hatt en helt super oppvekst iallefall! Har et kjempegodt forhold til broren min, og det var veldig stas med en liten lillebror for meg og min søster! Det er klart at ikke alle faser i livet har man like mye 'med hverandre', som f eks. tenårene, men så finner man gjerne tilbake til hverandre igjen når de årene er forbi :)

Jeg har ikke barn selv, venter mitt første :Heartred men jeg er selv attpåklatt og har 3 storebrødre, der «yngste» er 12 år eldre enn meg og eldste er 15 år eldre. Jeg forguuudet de som liten og var med de på alt mulig, det er og som lilje92 over her skriver at det er ikke alle perioder man er mye med hverandre, men har alltid hatt et tett forhold til mine brødre:D

Jeg har to jenter på 15 og 13 og vi fikk en etterpåskatt i 2020. Samboeren min sin første da siden jeg har jentene fra før❤️ nå håper vi at minstemann skal bli storebror:Heartblue og ha tenåringer sammen med små barn er helt supert. Og de elsker det❤️ han ser opp til de og samme med de.

Jeg har også 2 søsken som er 8 og 10 år eldre enn meg. Vi hat alltid hatt et kjempe tett bånd! Jeg så veldig opp til dem da jeg var liten. Og de trivdes med å hjelpe meg og passe meg. Nå som vi er voksne tenker vi ikke over aldersforskjellen, vi er som jevne søsken og finner på mye morro sammen.
Jeg ville aldri vært foruten dem, aldersforskjellen har vært perfekt for oss ❤

Back
Topp