Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg stemmer for det siste!Det er faktisk et diskusjonsemne her hjemme. Sambo vil at barnet bare skal ha hans, pga mitt er så langt og klassisk. Mens jeg synes siden vi ikke er gift, skal barnet ha begge. Evt må han fri![]()

Her har hun pappan sitt etternavn, men jeg angrer på at hun ikke fikk mitt etternavn også, da samboeren min nekter å gifte seg, og jeg føler meg som 5 hjul på vogna, da han også har en sønn fra før som har hans etternavn og moren sitt etternavn.. så er jeg bare meg.. kan ikke sette på mitt på datteren vår, da hun også hsr er langt og litt tungt mellomnavn, og etternavnet mitt er også langt og tungt.. så håper jeg får med mitt på neste selv om jenta vår ikke har det.. men har mine tvil..
Er du og mannen gift?Alle i familien har mannens etternavn![]()
Men du vurderer ikke å bytte til samboerens navn uten at dere gifter dere da?
For det er det jeg har tenkt på..
Jo, har vurdert det.. men føler det blir så feil i og med at jeg ønsker å gifte meg, og vi er forlovet.. så håper han en dag plutselig ombestemmer seg igjen om å ville gifte seg med meg.. var jo en grunn til han fridde den gangen.. så vi får se.. hater det diskusjonstemaet, blir bare nedfor når det kommer opp, så gruer meghehe
GratulererFørstegull fikk pappaen sitt med tanke på at vi har lyst å gifte oss en dag. 4 mnd senere fridde han og vi gifter oss i år, før andregull kommer <3
Alle i familien har mannens etternavn![]()