Etternavn til barnet

Barnet skal ha ett fornavn, mitt mellomnavn (familienavn) og pappaens etternavn :)
Sånn blir det mest sannsynlig med oss også.

Det kan jo hende at vi faller for to fornavn, viss det så dropper vi mellomnavnet, altså mitt :p


Termin 20. februar -14
 
Vi giftet oss i fjor, og begge har et veldig vanlig etternavn så jeg valgte å ta hans. Barnet vårt skal utelukkende kun ha hans etternavn - det vil bli vårt familienavn :) Noe annet vil både se og høre rart ut :p
 
vi er ikke gift, men tror vi ønsker at baby skal ha begge våre etternavn :)
 
Het heter vi alle det samme, så fortsetter den trenden ;)


Termin 20.02.2014
 
mannens..det har de to andre og. vi skal.gifte oss, og da tar jeg også hans:)

nr 3 ventes 21.02.14♥
 
Datteren min fikk mannens etternavn selv om vi ikke var gift, og nå er vi gift og jeg har hans navn, så da får nestemann hans navn også. Jeg hadde et typisk kjempevanlig etternavn mens hans navn er det under 20 som har.. Så liten tvil her ;)
 
Vi er gift. Jeg har tatt mannen sitt etternavn.. et etternavn på alle enkelt og greit

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)
 
Hos oss har prinsessen fått pappaen sitt navn pg det kommer nestemann til å få også. Vi har negge spesielle og skjeldne etternavn, beskyttede etternavn, dvs at mindre enn 200 heter det... Mindre enn 40 har hans navn. Men, navnene våre blir tunge sammen. Barna får derfor hans navn. Hvis vi noen f
gang gofter oss, kommer nok jeg til å beholde mitt navn, kanskje ta hans som mellomnavn, men hovedetternavnet beholder jeg. Hvis barna også. Vil ha mitt navn senere, kan de ta det til seg;)
 
Samme som frøkna, mitt som mellomnavn å samboer sitt som etternavn
 
her blir det som storebroren.
Navn - Pappas etternavn på 4 bokstaver - Mammas etternavn på 9 bokstaver
 
Har mitt som mellomnavn uten bindestrek :)
 
Her slipper vi heldigvis å gruble over det :) Jeg tok mannens etternavn når vi giftet oss.
 
Back
Topp