Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere planer om å gifte dere en gang i fremtiden?Kommer nok til å ta samboers etternavn selv om vi ikke er gift. Synes det er mest naturlig
Termin 13.februar med første frøet![]()
Det forstår jeg godt du vil da jaKommer nok til å bruke begge... Vi er ikke gift, men mitt etternavn er såpass sjeldent (rundt 20 i norge som heter det), så har lyst å videreføre det
Termin 16.02.14
Ingen planer til nå nei. Det er ikke så viktig for noen av oss egentlig. Men hvis han frir så sier jeg selvsagt ikke neiHar dere planer om å gifte dere en gang i fremtiden?
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Det har vi ikke snakket om endaHar dere planer om å gifte dere en gang i fremtiden?
Ny termin 03.02.14
Mitt er litt langt, mens hans er 4 bokstaver, så syns de går fint å kombinereDet forstår jeg godt du vil da jahar dere korte etternavn? Mitt er ikke sjeldent og i tillegg har begge etternavn på over 8 bokstaver så blir for langt med begge synes jeg
Termin 13.februar med første frøet![]()
Funker bra da sammen jaMitt er litt langt, mens hans er 4 bokstaver, så syns de går fint å kombinere
Termin 16.02.14
Vatnet, barnet samme det heheheVatnet=barnet
Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen![]()
Det hørtes jo ut som en bra løsningViktigste for meg er at barnet får samme navn fra meg som storebror har. Han har mitt mellomnavn og fars etternavn.
Vet det er viktig for mannen at vatnet også får navn fra han siden datteren kun har mors. Så sannsynligvis blir det mitt mellomnavn og hans etternavn, samme kombinasjon som jeg tar om vi gifter oss.
Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen![]()
Jeg har lyst å bruke med bindestrekMed eller uten - til dere som velger å bruke begge?
Ny termin 03.02.14
Det er bra. Er liksom ikke Josefine Hagen- Hansen eller Mina Smedsrudhagen-Hagen..Mitt er litt langt, mens hans er 4 bokstaver, så syns de går fint å kombinere
Termin 16.02.14
Haha, nei, da hadde vi nok droppet et av navnaDet er bra. Er liksom ikke Josefine Hagen- Hansen eller Mina Smedsrudhagen-Hagen..
Ny termin 03.02.14