ettermontering av isofix ?

TinaCelineeey

Forumet er livet
Er det noen som har ettermontert isofix i bilen her? (i har volvo s60 2001mod)
hvor bestilte dere? var det enkelt? fikk bilstolen riktig vinkel?

Ja, men så er mannen mekaniker (så jeg er kanskje ikke den rette til å svare, sånn egentlig. [emoji5])

I følge han så er det ikke vanskelig i det hele tatt, gjort på noen min.
Stolen blir i helt rett vinkel ja, blir som om det skulle vært originalt. :)

Har ikke ettermontert, men synes ofte vinklen med isofix blir feil. Også finnes det mange gode bilstoler som er beltemontert :)

Ja, men så er mannen mekaniker (så jeg er kanskje ikke den rette til å svare, sånn egentlig. [emoji5])

I følge han så er det ikke vanskelig i det hele tatt, gjort på noen min.
Stolen blir i helt rett vinkel ja, blir som om det skulle vært originalt. :)

kan jeg spørre hvor dere fikk tak i deler? eller hadde han på jobben? =D

kan jeg spørre hvor dere fikk tak i deler? eller hadde han på jobben? =D

Han fikk tak i igjennom jobben. Han jobber forresten på bilia, hvor hun over her hadde fått fikset det. :)

Vi har ettermontert på vår Volvo v50. Satt den inn på Volvo verksted som fikset alt. Betalte ca 1000,- :)

Vi ettermonterte på vår v50. Kjøpte fester til ett sete hos Volvo-forhandler og det betalte vi ikke mye for, 2-3-400 kanskje? Ikke noe mer iallefall. Sambo er ikke bilmekaniker verken som jobb eller hobby men brukte maks ti minutt, han sa jeg kunne klart det og jeg kan så vidt å fylle spylevæske :p

De hadde på lager hos frydenbø, kostet et par hundre og monteres med to skruer på hvert feste, veeldig enkelt! :)

Vi spurte om muligheten i midten i vår gamle touran. De frarådet det på det sterkeste, men skulle ha minst 10.000 om de skulle gjøre det. Fikk høre at hvis vi hadde hatt en annen bilmodell (og jeg mener de nevnte volvo), så hadde det vært gjort enkelt for 350 kr. Tydeligvis kjempeforskjell fra bil til bil.

Back
Topp