Ettermontere ISOFIX??

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Noen som vet om det går ann å ettermontere ISOFIX i bilen??
Og hva er igrunn best - med eller uten base??

Jeg undersøkte priser for å ettermontere i vår bmw, og da skulle de ha 30 000.. Måtte bytte ut baksete-raden..

Haha IKKE aktuelt[8D]
Da blir det bilbelte mas[8D]

ORIGINAL: Malina84

Jeg undersøkte priser for å ettermontere i vår bmw, og da skulle de ha 30 000.. Måtte bytte ut baksete-raden..

hvordan fant du prisen på det?? og var det hvis verksedet skulle gjøre det for deg, eller var det for delene?

Det er sikrest med base, men om du kjøper de setene som festes med belte og får de festet ordenlig er de nok ganske sikre de også kan jeg tenke meg!

Det koster ikke 30 000 nei! har et vennepar som fikk ettermontert isofix i bilen sin og festene kostet 500-1000 kr også må man regne med evt arb.penger! Her monterte mannen festet selv[;)] Og de måtte ikke bytte ut setene[:)]

ORIGINAL: Lupus

Det koster ikke 30 000 nei! har et vennepar som fikk ettermontert isofix i bilen sin og festene kostet 500-1000 kr også må man regne med evt arb.penger! Her monterte mannen festet selv[;)] Og de måtte ikke bytte ut setene[:)]

kan jo være stor forskjell fra bil til bil da..
Her må hele karosseriet byttes ut vis vi skal få festene.. Så 30 000 er godt muligt det ! ;)

ååå det kunne j tenkt meg:) hvor kan man eventuelt få kjøpt slike fester?

Vi fikk beskjed om at det kom til å koste mellom 20-30 000. Dette pga baksetene i bilen må skiftes ut, så må det ekstra arbeid for opbygging det isofix festene skal sitte. Så jo, på enkelte biler er det veldig dyrt å ettermontere isofix fester.

Vet du hva slags bil?? [8D]
Får ta meg en telefon å høre[:D]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Vet du hva slags bil?? [8D]
Får ta meg en telefon å høre[:D]

Dette var i en VW Passat[:)]

hmm, kanskje det går da?! Har Ford Mondeo 2003 modell..[:)]

Vi hadde tenkt å ettermontere i en Volvo s80 2002 modell, ca 1000,- for festene..jobben vet jeg ikke hva de skulle ha for siden mannen gjør alt sånt selv. Nå kjøpte heller vi nyere bil med isofix da.

Ring forskjellige verksted å hør[:)]

Basen er den du fester til isofixen, så da må du ha med base da[:)] det skal være litt tryggere å ha isofix, mindre feilmontering og litt tryggere ved kollisjon[:)]

Vi fikk ettermontert det i en Audi A4 på verksted. kosta 2-3000

Back
Topp