Ettermiddag/kveld i uka

lykkelita*

Forumet er livet
Hva gjør dere når dere kommer hjem fra jobb og barnehage? Er dere sent hjemme? Er dere noe ute før leggetid?

Her syns ei uka går i ett!![8D]

Mandag jobber ei til 22.15, så da er det sengetid når ei kjæm hemmat![8D]
Tirsdag er gubben hemmat 16.30 (i grunn samme tid hver dag) og ei 17.30 og så ska Martine på spilling.
Onsdag er ei hemmat 16.30 og da er det fotballtrening for Sander og gubben er trener. Og Jeanette har spilling.
Torsdag har ei fri, så da er ei og Tia i åpen barnehage på dagtid. Sander har spilling rett etter skola, så fotballkamp på kvelden. Martine har kor og Grendecup.
Fredag er ei ferdig enten 14.00 eller 17.00 (kommer ann på om ei jobber lørdag eller ikke) Sander har fotballtrening. Så er det helg!!![:D]

Veldig op og ned hva vi gjør på.
Noen ganger går vi rett hjem,ellers er vi ute eller er i besøk.

Vi er hjemme 16.30, så er det å lage middag, da er IA som regel i hagen, hjelper til med middag eller på rommet sitt og styrer.
Så spiser vi middag, og plutselig er kl nesten 6 og det er en halvtime igjen av kvelden hennes.. så her får vi nesten ingenting ut av ettermiddagen. IA er fokusområde nr. 1. fra kl er 16.30 til hun sovner!
Trist at vi bare får ha henne noen få timer i døgnet.. er litt misunnelig på de som jobber i bhg hennes og får se henne fra 8-4 hver dag [;)]

vi rekker stort sett ikke noe etter jobb og bhg, og jeg vil være sammen med han den 15-2 timene han er hjemme da. så her går helgene med til å finne på ting[:)]

vi lager middag og er evt ute i hagen.
eller ser vi på barnetv sammen og bader.
noen ganger drar vi å  besøker familie en liten snar tur

Her e vi som oftest hjemme ca 16.30. Da blir d å lage middag og spise den. Etterpå blir d lek enten inne eller ute, alle tre eller bare AH og en av oss voksne. Da bruker den andre tiden på å rydde om d trengs.
Medisinering blir gjort til barnetv. Etter d blir d kveldsstell med evnt. bad om d trengs, kveldsmat og rett i loppekassen for snuppa!
Blir hektiske ettermiddager, men d e vel sånn å ha barn.[:)]
Etter svangerskapet og endt permisjon kommer nok jeg til å finne meg en ny jobb hvor jeg kan jobbe mindre og bruke mer tid på familien.[:)]

er hjemme i 16.30 tiden, da er det bare å lage mat og styre med Liam [:)]
Om vi begge voksne er hjemme, og det er fint vær, så griller vi, og da er vi ute, men ellers er vi lite ute etter barnehagen, men de er jo ute nesten hele dagen i barnehagen, så da er vi heller inne og koser oss istedet[:)]
Hender vi er på besøk eller får besøk på ettermiddagen da[:)]

Her er vi hjemme ca kl 16, sofie er ganske ofte ute å leker for seg selv mens den ene surrer ute og den andre lager middag, så spiser vi rundt kl 17, så er det barnetv 1730, med litt lek inne innimellom/bading. så kveldsstell og natta kl 1830.

Vi er svæææært sjelden på besøk hos noen midt i uka, det blir ikke tid til det egentlig. Rekker jo knapt å komme innenfor døra hos noen før vi må dra igjen [8D]

Her er ungene i bhg fra 08.30 -14.00/15.00
Nå begynner jeg i jobb med mangen forskjellige vakter, men sambo er ferdig 14.45, henter ungene i bhg, så lager vi middag, og koser oss resten av dagen, noen dager handler vi, evt drar på besøk[:)]

Back
Topp