ettermidagskvalme

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
andre som plages med ettermiddagskvalme`?[:'(] blir ekstremt dårlig på ettermidagen..og fy så ekkelt[&:][&o][:'(]

jeg er faktisk, så tidlig i svangerskapet :(. etter middagen må jeg bare ligge å slappe av resten av dagen :/. men er ett gått tein også, med alle symptomene :D

huff holder på å krepere av kvalme,men kan liksom ikke legge meg heller med to små barn som krever sitt[&:]men kan sitte litt i ro[:-]

hehe ja det kan du vett du. Her er småen reist til farmoren å pappaen på kamp. Jeg skulle egentlig bli med, men er så kvalm å trøtt at det kunne virkelig ikke falt meg inn å bli med på noe slik :/

kjenner meg igjen ja!
tror det er fordi jeg er sliten og trøtt, alt virker verre og da!

gleder meg til dette er over! føler alt er på halvtolv for tida

Jeg er bra rett etter jeg har fått i meg mat.. Ellers er jeg urven dagen lang! Men ikke så ille at jeg må spy heldigvis! Føler meg sulten hele tiden på en måte, nesten som jeg mangler noe...

ikke ekstrem kvalme, men kan være litt uggen både på formiddagen og ettermiddagen..
men skal ikke klage!

ORIGINAL: tiriltunge

huff holder på å krepere av kvalme,men kan liksom ikke legge meg heller med to små barn som krever sitt[&:]men kan sitte litt i ro[:-]

Sign, bortsett fra det med og sitte i ro......[:'(] Var ikke så kvalm i de andre svangerskapene...

ja er ganske så uggen ja. men har heldigvis ikke kasta opp så mye. spiste rabarbra ista, det hjalp[:D] uten sukker altså!!

Back
Topp