etterlysning ;)

sjukesøster

Forumet er livet
Lure på en ting, e det nøken av dåkke febbisa so he sett ei marineblå "sailor" (står inni jakka med merkelappen) jakke med knappa på utsida av brystet? og so en turkis blå t-skjorte med tigergutt sitt haud på? :) ferkje lagt ut linka for der e salg på h&m.com å e vekkselgt der.

Takk Crazy :) he du sommerferie no? :)

skal en tur til byen idag...så kan sjekke for deg emoticon

Takk :) Norge blir ett lite land når en he febbissa spredd rundt om heile landet :)

sjukesøster skrev:
Takk :) Norge blir ett lite land når en he febbissa spredd rundt om heile landet :)

heheh...ja ikke så verst å ha venner spredd rundt om ;-) sender deg melding om jeg finner jakka :-D

Va det du som sendte mej en MMS`? ej he en gammal skarvete mob som velgte å strike i dag når de blinka inn en mms, like før mob endte i bakken av rein frustrasjon for den ikkje ville samarbeide. Den e 5år gammal..så det blir ny så fort ej finn en ej he lyst på (men ej hekje peiling på mob meir så derfor drøye det so ;). Unnskyld til den som sendte mej bildemld so ej ikkje fekk sett eller svart til. Va ikkje meininga.

Det va'kke meg, så kanskje det var Majanne.

Menneh, jeg er hjemme med Crazybaby til han begynner i bhg. 1 august. Jeg gir et pip når jeg vet mer om Sunnmøre. emoticon

det var meg som sendte mms ja....regna med du ikke mottok den når jeg ikke fikk noe svar ;-) skulle bare sjekke at jeg så på rette klærne...men tok en sjans på d da :-P

har kjøpt klærne så de blir sendt avgårde på mandag! :-D bare send meg addressen din (husker ikke om jeg har den)...de hadde de bare i 86 da

Tusen takk :) t-skjorta å jakka va det? :) he sendt ut et par slike meldinga her med ulike kle..hehe ;)

t-skjorte og jakke ja ;-)

Du mæ Sorcen :) no he ej ei venninde som bor i byrkjelo, ei i Førde (som e gravid) å dej rett attmed så no e alle gode ting 3 å strake veien vestover ;)

Back
Topp