Etterlysning

Nøste77

Gift med forumet
Vi savner en gave her vi....igjen [&o]
I fjor fikk ikke Linnea gaven før langt uti oktober, og heller ikke i
år kom den til dagen hennes [&:]
Det er jo en grunn til at vi har en felles utsendelsesdato såpass
tidlig, er det ikke.....
Ikke sur, bare litt skuffa igjen [8|]

Så kjedelig da. Er ikke med på hver gavering, jeg fordi jeg er redd jeg skal bli snydt for gave eller at min ikke rekker frem.
Var ikke med på denne, så det er ikke meg som har glemt det[;)].
Håper det ordner seg snart.

Æsj! Så dumt.. Jeg vet at min venn har fått sin gave.. Håper det er noen som har glemt seg eller noe.. [:)]

Får håpe det er bare uhell denne gang, er vel bare de "faste" som er med denne gangen? Jeg måtte stå over nå, men bruker å være med, og aldri opplevd å ikke få, opplevd å sende til noen som ikke sendte da, DET irriterer litt da [&:] Håper den dukker opp snart....

Hmm... det var jo kjempedumt, vi får endelig håpe at det er skjedd en forsinkelse underveis. Det er ikke vi som skulle sende til dere denne gangen i alle fall... har siljea lagt ut fasiten forresten?

Huff, det er skikkelig kjipt![&o] Får håpe den er rett rundt hjørnet!

Åhh det er kjederlig[&:][&o]

Gaven vår har kommet frem og vi har fått gave.. Håper den kommer

Åhhh det er så kjipt når det blir slik! [:'(]
Solveig har fått og Mina har fått av Solveig

så kjipt når det blir sånn!![:o] Håper det er en god forklaring... Vi har fått av gullungene og silje a har mottat fra oss. Håper det er en gave rett rundt hjørnet til dere...

Så kjedelig da...[&:] Håper det "bare" er en forsinkelse med posten da,og att den snart kommer frem!
Vi har fått av Sander(den pakkes opp på torsdag!! [;)]),og Leah har fått sin fra oss!

så utrolig kjipt altså.. [>:] vi er ikke med lengre vi av nettopp denne årsaken.. [&:] trist at det blir slik.. men det kan jo selvsagt være posten eller noe da.. jeg har jo opplevd å miste masse i posten selv.. så jeg vet at det kan skje...[&:]

ORIGINAL: Elimor

Huff, det er skikkelig kjipt![&o] Får håpe den er rett rundt hjørnet!

Back
Topp