Etterlysning!!

Tøtta29

Glad i forumet
Kan noen hjelpe meg? [:)]

Lillemor fikk denne kosekaninen da hun ble født:

Etter utallige vask og "reiser" til overalt begynner den å bli litt sliten, men vesla nekter plent å sove uten den...Har vært rundt omkring og sett etter en tilsvarende, men finner den ikke noe sted...Den er kjøpt på en Brio lekebutikk, men Brio her hos oss fører den ikke lenger...[8|] Har også pløyd gjennom det som er av baby-og lekebutikker her i nærområdet uten hell...Er det noen der ute som har sett en slik i en butikk eller som tilfeldigvis har en de vil selge, så er jeg ytterst takknemlig...[:)][:)]

Den har jeg ikke sett før, så kan dessverre ikke hjelpe deg. selv om jeg skulle gjerne gjort det[:)][:)][:)]
men har du sjekket på nettet?

Jeg kan sjekke Brio her i område på mandg. Vi har 4stk! + 2stk BR-leker. Tror jeg har sett den før. Har jobba på Brio.

Tusen hjertelig takk, jenter 

Nå sniker jeg fra november, sorry.

Jeg var innom en Brio her i Bergen i dag og jeg er ganske sikker på at jeg så akkurat den samme bamsen :) Vil du at jeg skal kjøpe den for deg på mandag? :) eller kanskje to? Hehe :p

Om du hadde villet gjort det hadde jeg blitt kjempe glad!!! [:D]

Send meg pm om hvordan vi løser det med betaling og sånn [:)][:)]

Ikkje for å ødelegge noe, men vi har samme "problemet" med en bamse Betty-Mari fikk da ho ble født... Har kjøpt en akkurat lik til ho, men det bare griner ho på nasa av [8D] Den verken smaker, lukter eller kjennes ut som goe gamle kosen, så her er det UMULIG å bytte ut gamle bamsen...

ORIGINAL: kasandre

Ikkje for å ødelegge noe, men vi har samme "problemet" med en bamse Betty-Mari fikk da ho ble født... Har kjøpt en akkurat lik til ho, men det bare griner ho på nasa av [8D] Den verken smaker, lukter eller kjennes ut som goe gamle kosen, så her er det UMULIG å bytte ut gamle bamsen...

Prøvd å ha den nye i senga sammen med den gamle, sånn at den hvertall lukter som den gamle etter en stund?

Back
Topp