Etterlysning: HEL KOSEDRESS

Littlegirl

Betatt av forumet
Ønsker meg så veldig en hel kosedress.... Altså ikke todelt som i jakke/genser og bukse, men som en hel dress, til dame... Hvor i all verden finner jeg en sånn en???
Hva kan jeg søke på? Hva heter det egentlig?

Mener du dette seriøst eller???

Jepp,helt seriøst. Hater glippe mellom bukse og genser... Blir en sånn hjemme på sofaen dress,og ja, jeg er kanskje rar?[;)]

ORIGINAL: Littlegirl

Jepp,helt seriøst. Hater glippe mellom bukse og genser... Blir en sånn hjemme på sofaen dress,og ja, jeg er kanskje rar?[;)]

Mente det ikke frekt altså, men jeg har aldri hørt om det. Jeg hater også glipe mellom buksa og genseren, men et tips er å ha en laaang undertrøye som du stapper i buksa. Jeg er også rar ja[:D]

ORIGINAL: ~~PeRnIlLe~~

sett på hjelpekorpset?+ hehe vill også ha det men vet desverre ikke hvor man får kjøpt det

Ja [:)]Du også?
Har lenge nesten siklet på sånne som tulla mi har, men nå på hjelpekorpset så jeg jo atde finnes i virkligheten også. I store størrelser tenkte jeg på

Ja, men det skal jeg nok alltids klare[:D] Har så veldig veldig lyst på...

Kanskje det er det vi må... *sukk*
Men jeg så akkurat en på tv2, på hjelpekorpset, så de FINNES!

ORIGINAL: mammen til daniel

jeg har lyst på sånn pysj, har leita i flere år[8|] må visst lære meg å sy om jeg skal ha det ser det ut til...

det såg jeg på nettet for ei stund siden..

*lete*

ORIGINAL: Mikke

Jeg har en sånn hel pysj. Jeg er nesten 180 lang så det ser nok litt komisk ut når jeg går med den da [8|]

men den er sååå herlig å bruke. Er lenge siden jeg kjøpte den da.. tror det er nesten 12 år siden eller noe på Cubus.. men har ikke sett slikt noe sted etter det egentlig, men har ikke lett heller da.

er omtrent like høy så jeg regner ikke akkurat med å bli rålekker liksom[8D]  men har sååå lyst på! helst med bein i

ORIGINAL: Mikke

Jeg har en sånn hel pysj. Jeg er nesten 180 lang så det ser nok litt komisk ut når jeg går med den da [8|]

men den er sååå herlig å bruke. Er lenge siden jeg kjøpte den da.. tror det er nesten 12 år siden eller noe på Cubus.. men har ikke sett slikt noe sted etter det egentlig, men har ikke lett heller da.

ÅÅÅÅÅ...
Du er heldig du....
12årsiden ja...
Kanskje ikke helt nymotens nåda, og heller vanskelig å få tak i.

Bare å le det... Men tenk deg noe så deilig da...

hvis du ikke merker så mye til finanskrisa kan du jo sjekke denne:
http://butikk.slakkline.no/no/produkter/klaer/hyggepiece/rosa-hyggepiece

ORIGINAL: @ngel

Ikke akkurat kosedress kanskje, men værtfall heldress for voksne. Passer nok for damer også den der. [;)]

åh den var jo billig også:)
jeg kjøpte en sånn hel pysj på www.victoriassecret.com
veldi fin men jeg er 1.80 høy og da blit den litt kort i bena kan du si:O hehe lange sokker er tingen.
men da spør jeg. finns det ikke bodyer for voksne??
vet det finns skjorter med et par knapper mellom beina.
men sånn babybody til voksne:)?
hadde vært luuurt om vintern ja:)

Back
Topp