etterlyser fremdeles data genier

Wenche_tutla

Elsker forumet
jeg hadde innlegg her tidligere men håper på å endelig få dette løst

alle internett sider er hvite, jeg ser all reklame (tror jeg) alle linker er hvor de skal bare i sort blå og lilla og de fungere normalt.

sikkerheten er normal

Jeg forstår ikke helv hva problemet er egentlig, alle sider er hvite? På hvilken måte? BARE hvitt? Hvordan ser du reklame og linker da?
Høres ut som om du har slått på noe lesemodus eller kanskje satt på noen instillinger om å blokkere scripts eller noe sånt.. Hadde vært fint med litt mer info først [8D]

(Ikke det at jeg mener jeg er et datageni, men kan ihvertfall prøve å hjelpe til[:D])

ORIGINAL: **Lølla**

Kan du lese dette?[;)]

Hvis ja, what's the problem?
(har et "geni" ved siden av meg[8D])

hehe lite spennende uten farger [:D]

altså nettsider som var blå lille ule grønne , yuo name it er nå alle hvite alle text  å reklamer er der enda men siden er hvite(reklamene/bildene er normale med farger)

de fargene jeg ser atlså texten(uten om bildene /reklamene) er blå sort, lilla kan ikke huske å ha set andre skrift farger

Hvilken nettleser bruker du? laster ned firefox nå, fikk tips fra okt 09
Og operativ system?aner ikke .hva er d ?

Kan du ta en PRINTSCREEN (PrtSc på tastaturet), paste/lagre i et billedprogram og poste på imageshack.us med link her?

Kan det være at skjermkabelen er pult, eller ikke står skikkelig i..? [&:]

ORIGINAL: EdonaLarsen

Hvordan puler man en skjermkabel?[:-]

[8D]

ORIGINAL: EricaJenta

[8D]

herregud, vet du ikke det... lame[:-]

ORIGINAL: HomeMade2

Hvilken nettleser bruker du? laster ned firefox nå, fikk tips fra okt 09
Og operativ system?aner ikke .hva er d ?

Kan jo hende det fungerer ja.

Operativ system er rett og slett programmet som kjører alle andre programmer.
Eksempler på operativ systemer:

Windows 98/2000/XP/Vista/7
Linux

Hvis pc'en er relativt ny (1 år eller mindre) har den mest sansynligvis Widows vista, eller Windows 7.

hmm ja jeg har tysk tastatur her med norsk så må finne ut hvilken knapp den tasten gjmmer seg under [8D]

Nei det har nok ikke noe som helst med saken å gjøre gjetter jeg, så vidt jeg vet får du enten et bilde på skjermen, eller ikke, når det gjelder kablen. Det vil IKKE påvirke spesielle programmer, da vil det uansett påvirke hele skjermen.

[8D]

Neei[:-] fortell, fortell, fortell!!!

hmm ja jeg har tysk tastatur her med norsk så må finne ut hvilken knapp den tasten gjmmer seg under [8D]

Hæææ? Du har ikke tilfeldigvis tømt en flaske vin rett før dette problemet oppsto? [8D]

Kanskje skjermkabelen din står litt skjevt i? [:D]

ORIGINAL: *Alexander*

Hæææ? Du har ikke tilfeldigvis tømt en flaske vin rett før dette problemet oppsto? [8D]

[:D]

høres utrolig teit ut
I know [:D]
får ikke til å ta bilde av skjermen knappen funker ikke må jeg trykke noe i tillegg  til  den printscreen ?
ny nettleser er lastet ned men gjord e ikke underverk

dataen er 3 år tror jeg sikkert windows 08 ? tror jeg har sett d på oppstarten når jeg starter dataen

ORIGINAL: *Alexander*

[:D]

høres utrolig teit ut
I know [:D]
får ikke til å ta bilde av skjermen knappen funker ikke må jeg trykke noe i tillegg  til  den printscreen ?
ny nettleser er lastet ned men gjord e ikke underverk

dataen er 3 år tror jeg sikkert windows 08 ? tror jeg har sett d på oppstarten når jeg starter dataen

Skal fungere å bare trykke "Prnt Scrn" knappen, ikke gjøre NOE annet enn å åpne programmet "Paint" og trykke og holde "Ctrl" knappen mens du trykker "V". Da skal bildet du nettopp kopierte poppe opp i paint, slik at du kan lagre dette som en bildefil (gjerne jpg eller gif eller noe sånt).

Dersom dataen er 3 år regner jeg med Windows XP (ikke noe som heter 08 ;)) Hvis startmenyen, og linja nederst på skjermen er blå eller sølv (mener da IKKE grå) er det nok XP du bruker. Men det ville et såkalt "screenshot" vist fort :)

Det du også kan gjøre for å finne operativ systemet ditt er å høyreklikke "Min datamaskin" eller "My computer" alt ettersom hvilket språk du bruker. Og trykke "Egenskaper/Properties" Der vil du se litt info om datamaskinen, under "System" Står det nok noe som "Microsoft Windows ****".

[8D]

du er bare kåt du [8|][8|][8|]

[8D]

du er bare kåt du [8|][8|][8|]

You got me.....[:-]

">

">

Åååååå. Men NÅ skjønner jeg problemet ditt [:D]

(Ja jeg er kanskje litt overtrøtt nå[8D])

eeerrr blir gal prøver å legge inn bilde  fra imageshack men får d ikke til
[&:]

Back
Topp