Etterlyser Desember mamma`r

Hege23

Glad i forumet
Hvor er dere hend?
Er alle på termin listen på sykehuset og føder eller?
Er jooooooooooooooo sååååååååå stille her........

Så du har vært på sykehuset en gang til.... Hmmm... Kjedelig at det ikke skjedde noe nå heller da. Ser du skriver at du har 3cm åpning. Da begynner det å nærme seg.

Formen min er vel ok. Hat litt stikkninger i magen i natt + at jeg tror hun lille Jenny har sparket meg i ribbena for nå er jeg så veldig øm der at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, hehe.

Hm, kanskje de som har fått kan hake seg ut på termin lista og skrive når de fikk. Kan være litt spennende og se når de fikk i forhold til termin.[:)]

Er her fremdeles jeg! [:)]
Har bare vært litt opptatt med baking de siste dagene... Ganske flink ja! [:D]

Hm, kanskje de som har fått kan hake seg ut på termin lista og skrive når de fikk. Kan være litt spennende og se når de fikk i forhold til termin

HELT ENING!!!!!!!!!!

Jeg er her også enda... Ser ikke ut som jeg vil få før jul... Men krysser fingre for at det skjer noe snart...

ingenting skjedd her heller gitt.... selv så lenge jeg ha hatt falskerier osv. Men i dag har jeg unf.termin! og ul termin den 17, så hadde jeg mens termin den 5 des....hehe. KOM, DA JENTA VÅR!!!! Klares nesten ikke vente mere.... Var hos akupunkt. i dag, skal igjen på fredag, så det blir spennenede! [:D]

Her e d komt ei lita prinsesse i hus... kom 7 desember og va 3650 g.. [:D]

Har blitt dårli me data etter ho kom i hus.. men må da nesten prøve å kombinere litt! [:D]

Back
Topp