Etterlengtet nurk nummer to <3

Miiniputt

Glad i forumet
Junilykke2018
Dette er første gang jeg faktisk er på et forum.. Så når jeg så denne dagbok tråden, så tenkte jeg å skrive litt jeg også <3

Jeg fikk mitt første barn i februar 2014, en perfekt gutt, etter et laaaangt svangerskap med enorme bekkenplager gjennom hele svangerskapet. Den graviditeten var ikke planlagt. Far og jeg møttes «og ble gravide på et kvarter» som jeg pleier å si. Det tok veldig kort tid fra vi møttes, til vi var i forhold, til en positiv test. Jeg sluttet på p piller fordi jeg tåler så enormt dårlig hormoner (prøvd alt..) og kjæresten så på meg å sa «nå slutter du på de pillene, jeg klarer ikke se deg ha det så vondt, også finner vi en løsning» to uker etterpå var jeg gravid.. så det var visst løsningen :p

Forholdet vårt endte når sønnen vår var et år, og ønske om flere barn har jeg hatt siden jeg fødte sist. Men man går liksom ikke å «får barn med hvem som helst» :p Men heldigvis møtte jeg verdens beste mann, og vi har vært sammen en stund og samboere en stund også nå før vi valgte å ta ut spiralen.

Denne lille spira satt også på første forsøk <3 og denne gangen er svangerskapet foreløpig helt anderledes.. Så kanskje det er ei lita jente som lurer seg i magen? <3 Det skal bli spennende å se! Jeg er hvertfall helt ut av meg i ekstase!!
 
Kjenner jeg begynner å bli så utålmodig for å sjekke nurket. Jeg har ikke vært på ultralyd enda, så for alt jeg vet så kan det jo faktisk være noe galt jeg ikke vet.

Men jeg har ingen dårlig følelse, og jeg har mange gode tegn (mye dårlig for eksempel :p ) og en liten babyklump på magen. Og heller ingen blødning, så jeg har ingen grunn til å tro at det er noe galt heller..

Men jeg er såååå utålmodig!!! 3(!!) uker til vi skal på tul... måtte tiden gå veldig fort! <3
 
I dag er jeg litt sånn lei.. lei av å bli uggen av alt, lei av å være sliten / i dårlig form, lei av å ikke kunne gjøre alt mulig, lei av vondt i hodet, lei av å sove dårlig, lei lei lei.. samtidig overlykkelig fordi det betyr at det skjer ting i kroppen og at lille har det bra <3 10+2.. gleder meg til å bikke 12!
 
Jeg går fortsatt bare å venter på tul :p og føler meg som en så dårlig mamma til nesten-fireåringen min. Jeg orker ikke leke, orker ikke holde på over lenger tid med noe spm helst, trekker meg fort tilbake på soverommet når jeg kan.. Men det går seg vel til <3 beste med helg er å vite at når ny uke kommer, er jeg også en ny uke på veini svangerskapet <3
 
Back
Topp