Brillebjørn
Andre møte med forumet
Jeg er gravid i 11. uke. Vi forsøkte å få barn i godt over ett år og barnet er svært ønsket. Likevel plages jeg så enormt med kvalme og oppkast at jeg kjenner på mange vonde tanker og følelser. Jeg angrer på valget og vurderer periodevis å ta abort. Drøfter ofte med mannen om vi blir nødt til å slå oss til ro med at det blir stopp med det ene barnet vi har fra før. Samtidig er det jo ikke det jeg eller vi innerst inne vil. Jeg kaster opp ca 10-15 ganger pr dag og klarer ikke holde på noe fast føde. Får stort sett i meg drikke innimellom slagene. Jeg er overveldende kvalm konstant, gjennom alle døgnets timer. Det innebærer at jeg heller ikke sover om nettene. Jeg har vært sengeliggende siden 6. uke og ikke bidratt det grann med hverken barn eller hjem. Jeg tar postafen morgen og kveld samt afipran 3x i døgnet. Opplever generelt lite bedring av medisinene.
Er det noen som er i/ har vært i samme situasjon? Hva endte du med å gjøre, og hvordan har det påvirket livet ditt videre?
Er det noen som er i/ har vært i samme situasjon? Hva endte du med å gjøre, og hvordan har det påvirket livet ditt videre?