Etterlatt etter selvmord

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Er det noen her som har opplevd selvmord i nære relasjoner? Jeg kjenner at jeg gjerne skulle ha snakket med noen med lignende erfaring, som er utenfor vår sak... send gjerne PM.

Last edited:
Kjenner du noen som har tatt selvmord?

Ja. På tirsdag. Min pappa.
Kondolerer så masse. Sender en klem til deg <3
Vet om en som har opplevd det samme. Tror ikke man kommer over det noe lett :( ikke greit å holde problemer unna familien og ta et sånt valg..

Håper du har familie rundt deg nå <3

Er det noen her som har opplevd selvmord i nære relasjoner? Jeg kjenner at jeg gjerne skulle ha snakket med noen med lignende erfaring, som er utenfor vår sak... send gjerne PM.

Kondolerer :( jeg har hatt bekjente som har tatt selvmord, og jeg har funnet personer i etterkant.
Vet at det ikke kan sammenliknes med det du går igjennom nå, men om du føler for å prate så er det bare å sende en melding :Heartpink

Sendt deg pm <3

Kondolerer, god klem til deg! Jeg mistet min bestevenninne for et år siden, helt grusomt når noe sånt skjer! :(

Kondolerer så masse <3

Så forferdelig trist, sender deg ein stor klem!
Eg har mista ei venninne i sjølvmord, i tillegg har eg vore mykje borti problemstillingen gjennom jobben som psykiatrisk sjukepleier. Om det er noko som helst eg kan bidra med send meg gjerne ein pm. Det er voldsomt og ufatteleg, og setter i gang eit hav av følelsar, når slikt skjer i nære relasjonar:(

Back
Topp