etterinnstallere isofix??

mammatiltojenter

Flørter med forumet
Er det noen som har erfaring med dette?? Om det i det hele tatt går ann??
Har Ford Mondeo 2007 modell, og vil så gjerne ha isofix til å feste bilstolene med!

mammatiltojenter skrev:
Er det noen som har erfaring med dette?? Om det i det hele tatt går ann??
Har Ford Mondeo 2007 modell, og vil så gjerne ha isofix til å feste bilstolene med!

Jepp det går :D
Har hørt at det koster alt fra 1000-flere tusen kroner :D

Jeg trodde att alle biler etter 2006 skulle ha det som standardutstyr...

Jeg trodde att alle biler etter 2006 skulle ha det som standardutstyr...

Det går desverre ikke, jeg hadde en mondeo 2007 tidligere. Jeg ville gjerne gjøre det, men fikk beskjed på Ford at det ikke gikk... emoticon

Hmmm.. lurer på om de andre innleggene popper opp om jeg poster et nytt innlegg...

Det trodde jeg også, men bilen vår har ikke det!  Har sjekket mange ganger i håp om at jeg plutselig skal finne det!
Jeg får kontakte Ford over påske, så får jeg høre på pris! Det var godt å høre at det går ann da hvertfall:)

Er det ikke standard med Isofix etter -01?

min_første skrev:
Det går desverre ikke, jeg hadde en mondeo 2007 tidligere. Jeg ville gjerne gjøre det, men fikk beskjed på Ford at det ikke gikk... emoticon

Nei og nei:( Pokker også...jeg som fikk et gryende håp om at jeg skulle få det! Kanskje det har noe med hvilke type mondeo man har...titanum, ghia...osv..

mammatiltojenter skrev:
min_første skrev:

Nei og nei:( Pokker også...jeg som fikk et gryende håp om at jeg skulle få det! Kanskje det har noe med hvilke type mondeo man har...titanum, ghia...osv..

Jeg håpet også at jeg skulle finne de i bilen først, for var sikker på at det skulle være på 07 utgaver... Det var en titanium jeg hadde.
Jeg byttet til ny i høst, så nå er det isofix emoticon

Back
Topp