Etter uttak

minimeah

Glad i forumet
Vi har nettopp vært på uttak, men har ikke fått noe beskjed om hva vi skal forholde oss til nå i etterkant. Vi har fullfrys, så går ikke på lutinus eller andre vaginaltabletter. Ser noen skriver om infeksjonsfarer og annet, og jeg føler jeg ikke vet noen ting? Er det noen som kan fortelle meg litt? :)

Vi har nettopp vært på uttak, men har ikke fått noe beskjed om hva vi skal forholde oss til nå i etterkant. Vi har fullfrys, så går ikke på lutinus eller andre vaginaltabletter. Ser noen skriver om infeksjonsfarer og annet, og jeg føler jeg ikke vet noen ting? Er det noen som kan fortelle meg litt? :)
Bare holde seg unna sex i 2 uker, så skal det nok gå fint:) Du har jo blitt "romstert" litt med der nede, så det må få litt tid til å leges:) Skal dere ha innsett om et par dager? Husker ikke alle historiene...hehe:) Vaginaltabletter tar man som regel for å gjøre livmorhinnen tykk nok så et egg kan feste seg. Hvis du ikke skal ha innsett med en gang, så trenger du ikke det. Og det skal du være glad for, for det er noe kliss. Hehe:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Bare holde seg unna sex i 2 uker, så skal det nok gå fint:) Du har jo blitt "romstert" litt med der nede, så det må få litt tid til å leges:) Skal dere ha innsett om et par dager? Husker ikke alle historiene...hehe:) Vaginaltabletter tar man som regel for å gjøre livmorhinnen tykk nok så et egg kan feste seg. Hvis du ikke skal ha innsett med en gang, så trenger du ikke det. Og det skal du være glad for, for det er noe kliss. Hehe:)

Wow, to hele uker faktisk! Rart de ikke sa noe om det når det er snakk om så lang tid. Nei, skal ikke ha det enda, de skal fryses alle mann..

Ja, det var jo litt rart. Kanskje de trodde de hadde sagt det eller at dere visste det fra før?

Si det.. spørs om jeg bare må ringe i morgen å høre da.. trodde kanskje jeg skulle få med et skriv hjem etterpå eller noe, men i ørska når vi skulle dra glemte jeg å spørre..

Tror det er forskjell på hva de sier rundt... Jeg fikk beskjed om å holde meg unna basseng, joggeturer og andre voldsomme aktiviteter. Ikke ha sex den første uken..

Tror det er forskjell på hva de sier rundt... Jeg fikk beskjed om å holde meg unna basseng, joggeturer og andre voldsomme aktiviteter. Ikke ha sex den første uken..

Samme her
Skulle holde meg så rolig som mulig og fikk ikke lov å bruke boblebadekaret :-/ :-)

Riksen sa ta det rolig noen dager, og ikke sex eller bading på to uker.

Som de sier varierer det fra klinikk til klinikk. Ikke sex først uken, ikke bad de første to ukene, redusert koffeinmengde, redusert sukkerinntak, IKKE bruk Ibux (kan føre til abort).. Ellers lev som normalt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp